Μία ελληνική εταιρεία από την Ορεστιάδα καινοτομεί, προσφέροντας ένα “υγιεινό” αναψυκτικό στον Έλληνα καταναλωτή, με γεύση πανομοιότυπη με τη γνωστή Coca Cola, ενώ ταυτόχρονα ανοίγει τα φτερά της για το εξωτερικό.
Η οικονομική κρίση έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στην αγορά αναψυκτικών, με τις ελληνικές εταιρείες να κερδίζουν έδαφος έναντι των ξένων πολυεθνικών....
Σε αυτή την κατηγορία ανήκει και η ΕΠΑΠ ΑΕ (Ένωση Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών), η οποία βίωσε τις επιπτώσεις της κρίσης και εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση προς όφελος της. Μετά από 25 χρόνια που η ΕΠΑΠ εμφιάλωνε και αποθήκευε για λογαριασμό της 3E προϊόντα όπως
η Coca Cola, η Sprite, κτλ, η πολυεθνική έληξε την συνεργασία. Ωστόσο, για την ΕΠΑΠ ήταν η ευκαιρία να ακολουθήσει τον δικό της δρόμο.
Green Cola: Το αναψυκτικό με συστατικά φυσικής προέλευσης και χωρίς συντηρητικά
Η εταιρεία δημιούργησε την Green Cola, ένα “ξεχωριστό” ελληνικό προϊόν, που διαθέτει την αγαπημένη γεύση αναψυκτικού, αλλά είναι παρασκευασμένη αποκλειστικά από συστατικά φυσικής προέλευσης. Ένα μοναδικό και διαφορετικό προϊόν με ασύγκριτα χαρακτηριστικά όπως η φυσική καφεΐνη από πράσινους κόκκους καφέ και φυσικά αρώματα, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, ασπαρτάμης, συντηρητικών και φωσφορικού οξέος
Όπως ανέφερε στο reporter.gr ο Γιώργος Βενιέρης, από την εμπορική διεύθυνση της εταιρείας, η γεύση επετεύχθη ύστερα από πολλές δοκιμές, σε συνεργασία με το Μετσόβιο Πολυτεχνείο και πλησιάζει στο 99% της γεύσης της κανονικής Coca Cola.
Η σειρά Sparky στα ράφια των σούπερ μάρκετ
Εκτός από την πρωτοποριακή Green Cola, που έχει ήδη κερδίσει θέση σε πολλές αλυσίδες super market και σε πολύ περισσότερες καρδιές καταναλωτών, η ΕΠΑΠ διαθέτει μια πλήρη σειρά αναψυκτικών (πορτοκαλάδα, λεμονάδα, γκαζόζα, βυσσινάδα) και mixers (σόδα, τόνικ) με το όνομα Sparky. Παράλληλα με τα δικά της προϊόντα και χάρις στην παραγωγική της επάρκεια, αναπτύσσει συνεργασίες με τις περισσότερες εγχώριες αλυσίδες τροφίμων για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αυξάνοντας διαρκώς το θετικό πρόσημο του δείκτη εμπιστοσύνης που την περιβάλει.
Το μερίδιο αγοράς της ΕΠΑΠ για την περιοχή της Θράκης κυμάνθηκε γύρω στο 30% για το 2012, ενώ ο κύκλος εργασιών της εταιρείας για το 2012 ανήλθε στα 5 εκατ. ευρώ περίπου.
Επέκταση στην ελληνική αγορά και βλέψεις για τη Μέση Ανατολή
Εκτός από τη συνεργία της με την Carrefour – Μαρινόπουλος, όπου προωθείται η σειρά Sparky, εταιρεία έχει ήδη κλείσει συμφωνίες με αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος και ο Σκλαβενίτης, προωθώντας έτσι την παρουσία της στην κεντρική και νότια Ελλάδα. Παράλληλα, σύμφωνα με τον κ. Βενιέρη η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε επαφή με εταιρείες στη Μέση Ανατολή, όπου υπάρχει ενδιαφέρον για την Green Cola.
Η ΕΠΑΠ διαθέτει τρεις σύγχρονες γραμμές παραγωγής αναψυκτικών, γυάλινης φιάλης, κουτιού αλουμινίου και πλαστικής φιάλης ΡΕΤ, σε έναν χώρο 20.000τ.μ., ενώ η πρόσφατη επένδυση τεχνολογικού εξοπλισμού που έχει πραγματοποιηθεί εντός του 2012, προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες ανάγκες παραγωγής τόσο των δικών της προϊόντων, όσο και αυτών της ιδιωτικής ετικέτας (Private Label), έχει συμβάλλει στη βελτιστοποίηση της παραγωγικής δυναμικότητας που της εξασφαλίζει την απαραίτητη επάρκεια και αυτονομία ώστε να καλύπτει όλη την γκάμα των συσκευασιών που απαιτούν οι σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες.
Πηγή: Καλά Νέα
Περισσότερα: http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_content&view=article&id=50592%3Agreen-cola-ena-prasino-anasyktiko-apo-ton-evro&catid=39%3Aomorfos-kosmos&Itemid=220#ixzz2O5iVcrA3