30 Απρ 2013

Καταγγελια για το συνεδριο των ΑΝΕΛ-Σπύρος Καμπιώτης: Ο γλάρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων.

Στην άλλη πλευρά του Ανεξάρτητου Έλληνα που αγοράζει έναντι 300 ευρό μια ψήφο, του μετανιωμένου μνημονιακού που παρακαλά να γλείψει λίγο κόκαλο από το περίσσευμα της συνείδησης,  του γλεντζέ που τον ξεπεσμό της χώρας τον κάνει πανηγυριώτικη φιέστα, του νταή που μεταλλάσσει την ...ανοργασμικότητα σε γροθιά, βρίσκεται ένας άλλος Έλληνας, πιο ανεξάρτητος, με βαθιά πίστη στον αγώνα, ταπεινός, αληθινός κι αθέατος δάσκαλος στη ζωή και στη ψυχή, που την αγορά τη κάνει προσφορά, τη διασκέδαση αγωνιστικότητα και τη γροθιά δάκρυ.

Προδομένος από τους καταγγέλλοντες της προδοσίας, απομακρύνθηκε σαν σκιά με χαμηλωμένο το κεφάλι και με μετέωρα συναισθήματα σ΄αυτό που στήριξε και στηρίχτηκε.

Αποχώρησε όπως τότε που διαπίστωσε ότι η Ελληνική παιδεία μετατράπηκε σε επιτραπέζιο παιχνίδι των κερδοσκόπων. Αποχώρησε από τη σκακιέρα της υποτέλειας και της ιδιοτέλειας για να μη λερωθεί και να μη λερώσει.

Έτσι όπως τον βρήκα, τον έχασα πριν καλά καλά προλάβω να του πω, ότι αν το κίνημα οφείλει να ονομάζεται Ανεξάρτητοι Έλληνες, είναι επειδή στους κόλπους του βρίσκεται ο πραγματικός ανεξάρτητος.

Αυτός είναι ο Σπύρος Καμπιώτης, ο αθέατος δάσκαλος που διδάσκει χωρίς να μιλά, αλλά με το τρόπο που δρα. .
Kimon

Παραθέτω  λόγια του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ μετά το πέρας της πανηγυρικού ιδρυτικού συνεδρίου των Ανεξάρτητων Ελλήνων.

Αγαπημένοι μου φίλοι και συναγωνιστές καλησπέρα.
Κατ΄αρχάς ευχαριστώ όλους σας για τα καλά σας λόγια και την συμπεριφορά σας προς το πρόσωπό μου. Κατα δεύτερον πρέπει να σας πω ότι είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος που γνώρισα από κοντά και συζήτησα με αξιους συναγωνιστές όπως για παράδειγμα τον Χάρη Καλογεράκη, τον Κίμωνα Μανέτα, τον Τάκη Μητρόπουλο, τον Λευτέρη Γκίνη, τον Παναγιώτη (ελπασα), τον Μάκη τον Παλιό, τον ...., τον, την..., και πολλούς πολλους άλλους που γνωριζόμασταν μόνο μέσα απο εδώ. 


Ζητώ συγνώμη που δεν μπορώ να τους ονοματίσω όλους και ολες λογω χωρου και χρονου. Πάντως με όσους και όσες συζήτησα και γνωρίστηκα είναι καταπληκτικοί Ανθρωποι, Ανθρωποι Αγωνιστές, ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

Από την άλλη τώρα δεν είμαι καθόλου υπερήφανος για τις διαδικασίες -του 1ου Συνεδρίου- όπως αυτές εξελίχθηκαν εξ΄αρχής. Ακόμα μερες πριν τη διεξαγωγή του φωνάζαμε ότι το πράγμα πήγαινε στραβά. Εγώ ο ίδιος άφησα να εννοηθεί ότι αν ίσχυαν, τα όσα όλοι μας γνωρίζαμε δεν θα επέτρεπα στον εαυτό μου να συμμετέχει σε διαδικασίες που θα ήταν αδιαφανείς και μη δημοκρατικές. 


Έχοντας λοιπόν βαθιά δημοκρατική και ανθρώπινη υποχρέωση απέναντι στην πατριδα, στους συναγωνιστές μου και στην οικογενεια μου, πρέπει να σας πω ότι με επιλογή μου δεν συμμετείχα στις διαδικασίες της δεύτερης μέρας του Συνεδρίου (παρότι διαφαίνονταν ότι θα μου έκαναν την τιμή να με εκλέξουν), διότι δεν ήμουν διατεθειμένος να τις νομιμοποιήσω έστω και με την παρουσία μου όπως αυτές εξελίσσονταν. 

Δεν ήταν δυνατόν να αποδέχομαι να οδηγείται με συνοδεία ασφαλείας εκτός αιθούσης συναγωνιστής επειδή είχε το θάρρος και το σθένος να πει ότι ενίσταται. Και αυτός ο συναγωνιστής δεν ήταν όποιος και όποιος. Ήταν ο αναπληρωτής του Οργανωτικού μέχρι πριν λίγες μέρες. Δεν ήταν δυνατόν με την παρουσία μου να νομιμοποιώ μία ΚΕΦΕ, η οποία ποτέ δεν προήλθε από το μόνο όργανο που ήταν ικανό να την εκλέξει δηλ. Το συνέδριο. 

 Ετσι λοιπόν Θεώρησα για άλλη μία φορά στη ζωή μου (μετά την παραίτησή μου απο το Παν/μιο) ότι καμία θέση όσο ψηλά και αν είναι, όσο τιμητική και αν είναι, δεν έχει καμία αξία μπροστά στις αξίες της δημοκρατίας και της ανθρωπιάς. 

Γιαυτό λοιπόν παρότι στεναχώρησα ΠΑΝΑΞΙΟΥΣ συναγωνιστές μου ΕΠΕΛΕΞΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ ΜΕ ΌΛΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ, ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΚΤΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ από μία διαδικασια μη ¨σωστή¨ και με πολλή ¨δημοκρατική¨ θολούρα και αφού πρώτα είχα ξεκαθαρίσει τη θέση μου ακόμα και σε ΕΚΕΙΝΟΝ που επρεπε. 

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ ΩΣ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΣΑΣ.
ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ