22 Ιουλ 2013

Ετοιμάζεται το «Facebook των φτωχών»...

Εντατικές προσπάθειες για την ανάπτυξη του Facebook και στα όχι και τόσο έξυπνα κινητά των χρηστών στις αναπτυσσόμενες χώρες με στόχο την προσέλκυση εκατομμυρίων νέων πελατών, κάνει το διάσημο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Η...

Facebook εργάζεται για το project αυτό τα τελευταία δύο χρόνια, με στόχο να επεκτείνει τη βάση των 1,1 δισ. χρηστών της: να βάλει το κοινωνικό της δίκτυο σε δισεκατομμύρια φθηνά, απλά κινητά τηλέφωνα, τα οποία μπορεί μεν να έχουν σε μεγάλο βαθμό εξαφανιστεί σε Αμερική και Ευρώπη, εξακολουθούν όμως να χρησιμοποιούνται ευρέως σε αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Ινδία και η Βραζιλία.
Η εταιρεία σύντομα αναμένεται να ανακοινώσει τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας, την οποία αποκαλεί «Facebook για Κάθε Κινητό», όπου το «Κάθε Κινητό» αναφέρεται σε περισσότερους από 100 εκατ. χρήστες, οι οποίοι έχουν κινητά αξίας περίπου 20 δολαρίων.
Οι αναπτυσσόμενες χώρες -Ινδία, Ινδονησία, Μεξικό, Βραζιλία και Βιετνάμ- στις οποίες ζουν οι χρήστες αυτοί είναι, σύμφωνα με έρευνες, οι πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες αγορές και στην χρήση του Ίντερνετ και των κοινωνικών δικτύων και η Facebook, όπως και άλλοι τεχνολογικοί γίγαντες, θέλει να εξασφαλίσει ότι θα τους έχει με το μέρος τους.
Οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι αυτή είναι η μεγάλη ευκαιρία της Facebook να αποκτήσει μερικά εκατομμύρια πιστών χρηστών σε όλον τον κόσμο δίνοντάς τους μια πρώτη γευση του Internet και του Facebook μέσα από το απλό κινητό τους.
Με στόχο το συγκεκριμένο κοινό, πρόσφατα η εταιρεία λέγεται ότι έδωσε το ποσό των 70 εκατ. δολαρίων για να αγοράσει την Snaptu, μια εταιρεία με έδρα το Ισραήλ η οποία είχε αρχίσει να προσφέρει πρωτόγονες εκδοχές του Facebook και άλλων εφαρμογών σε απλά κινητά.

ethnos.gr