17 Απρ 2014

Ο ΖΩΗΣ, Ο ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΚΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ Ο Μάκης και τα… Στρουμφάκια!

«Το προσκλητήριο, που μου πεσε απ’ τα χέρια, όχι δεν γίνεται δεν είναι δυνατόν…», τραγουδούσε πριν χρόνια ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος, δίνοντας… «πόνο» στις μεγάλες πίστες, και ήταν ακριβώς το άσμα που μου ήρθε στο νου ακούγοντας την...
ανακοίνωσή του, ως υποψήφιο με το κόμμα Πολύδωρα-Ζώη για την Ευρωβουλή.
 Αναζήτησα τον Ζώη στο τηλέφωνο και τον βρήκα αργά το απόγευμα σπίτι του:
 «Μα καλά είναι δυνατόν, τον Μάκη Χριστοδουλόπουλο;»
 «Γιατί το λες αυτό;»
 «Μα για την Ευρωβουλή;»
 «Είναι καθαρή και έντιμη υποψηφιότητα. Ο λαός επιλέγει. Στο ψηφοδέλτιό μας δίνουμε όλες τις επιλογές. Άλλωστε όποιος δεν θέλει μπορεί να ψηφίσει τον Ζαγοράκη…», μου απάντησε, λέγοντάς μου και ορισμένα άλλα παρασκήνια.
 Το πιο ενδιαφέρον; Ότι επίκειται συνεργασία –μετά τον φίλο μου Νίκο Νικολόπουλο και τον Παναγιώτη Ψωμιάδη- και με τον Στέλιο Παπαθεμελή.
 Για την ιστορία να αναφέρω πως από το βάθος ακούγονταν μουσική από τα… Στρουμφάκια και όχι κάποιο γνωστό άσμα του Μάκη.
Στο σπίτι του Ζώη το πρόγραμμα το καθορίζει η μικρή…
Λ.Π. - See more at: http://www.larissanet.gr/2014/04/16/o-makhs-kai-ta-stroymfakia/#sthash.4UlCdKyu.dpuf