30 Ιουλ 2014

Ξέφυγε εντελώς! Από τι πάσχει (!!!) ο πρόεδρος των εργαζομένων στην Alpha Bank...

ΑΛΗΘΕΙΑ εχεις καποιο μαγικο ραβδι?
Tassos Giatis

Αγαπημενοι μου φιλοι στο facebook, Θα εχετε καταλαβει ότι τελευταια εχω χαθει από κάθε επαφη. Ξερω ότι είναι τρομερα δυσκολο κυριως για μενα δημοσια να δηλωσω το πρόβλημα υγειας μου. Ομως τα περιθωρια είναι ελαχιστα και στενευουν μερα με τη μερα.Όμως δεν χανω το κουραγιο μου. θελω να σταθω ορθιος ακομα και τωρα για να με θυμοσαστε χαρουμενο και γελαστο.Οι γιατροι δεν δινουν σχεδόν καμμια ελπιδα αλλα ελπιζουν σε ένα ιατρικο θαυμα...
Αυριο δυο μεγαλοι ξενοι νευροχειρουργοι θε προχωρησουν σε μια μοναδικη για τα ιατρικα χρινικα λεπτη χειρουργικη ανοικτη επεμβαση στον εγκεφαλο...Θα προσπαθησουν ελπιζοντας σε ένα θαυμα να μου βγαλουν το μουνι απ το μυαλο.......ΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ΘΑ ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ.