23 Σεπ 2014

Ίσως από τα κορυφαία (αν και σόκιν) ανέκδοτα με τον Τοτό! Απολαύστε το...

Η δασκάλα της Α' δημοτικού έχει πρόβλημα με τον Τοτό που όλο βρίζει και δε δίνει την παραμικρή σημασία στο μάθημα..
'Ποιο είναι το πρόβλημά σου;', τον ρωτάει εξαγριωμένη.




'Είμαι πολύ...
έξυπνος για να είμαι στην πρώτη τάξη'. Απαντά ο Τοτός με ύφος.'Η αδερφή μου είναι στην τρίτη τάξη και είμαι πολύ εξυπνότερος από αυτήν. Πιστεύω πως πρέπει να πάω τουλάχιστον στην τρίτη κι εγώ'.

Η δασκάλα τον πάει στον διευθυντή, ο οποίος συμφωνεί να του κάνουν διάφορα tests γνώσεων κι εξυπνάδας κι αν απαντήσει σωστά, να τον βάλουν στη τρίτη τάξη.

'Πόσο κάνει 3x13;', ρωτά ο διευθυντής.
'Τριάντα εννέα'.

'Ποια είναι η πρωτεύουσα της Φιλανδίας;'
'Το Ελσίνκι'.

'Πότε γιορτάζουμε το έπος της Αλβανίας;'
'Την 28η Οκτωβρίου'.

Σε όλες τις ερωτήσεις του διευθυντή, ο Τοτός απαντά σωστά. Όμως, μετά αρχίζει να ρωτά η δασκάλα, η οποία τον
έχει άχτι και θέλει να αποδείξει πόσο αθυρόστομος είναι.

'Τι είναι αυτά που η αγελάδα έχει 4 κι εγώ 2;', ρωτάει πονηρά η δασκάλα.
'Τα πόδια', απαντά ήρεμα ο Τοτός.

'Τι είναι αυτό που έχεις μέσα στο παντελόνι σου, ενώ εγώ δεν έχω;'
'Τσέπες'.

'Τι είναι μαλλιαρό, οβάλ, γλυκό και μέσα υγρό?'

'Η καρύδα'.
 http://in-fo-stires.blogspot.gr/2014/09/blog-post_75.html