23 Σεπ 2014

Ο εισαγγελεας ΤΩΡΑ πρεπει να παρεμβει για προτροπη σε προδοσια εναντιον της ιδιας της ΕΛΛΑΔΑΣ με αυτα που λεει ο ΑΔΩΝΙΣ:Θα αποσυρω τα χρηματα μου απο τις τραπεζες!!!!

ΘΑΥΜΑΣΤΕ τον δηθεν ΕΛΛΗΝΑ πατριωτη,ομολογει με την πραξη του οτι η χωρα θελει να καταστραφει!!!
Άγρια κόντρα ξέσπασε το πρωϊ στον τηλεοπτικό «αέρα» της πρωϊνής εκπομπής του MEGA, μεταξύ Άδωνι Γεωργιάδη και Γιώργου Βαρεμένου..
. Αφορμή η επίθεση που εξαπέλυσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κάνοντας λόγο πως: «εάν η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ «πέσει», τότε θα αποσύρει τα χρήματά του από τις ελληνικές τράπεζες» και συνέχισε ο κ. Γεωργιάδης:«Αν η κυβέρνηση θέλει να με βγάλει εκτός ευρώ θα είμαι με την κυβέρνηση των τρελών; Αν η κυβέρνηση θέλει να τινάξει τη χώρα στον αέρα θα πάμε με αυτούς; Αν είναι τρελοί στην εξουσία θα πάμε με τους τρελούς;»
Γυρνάει τότε προς τον κ. Βαρεμένο και ρωτάει: «Θα μας πείτε ποια είναι η κρυφή ατζέντα του ΣΥΡΙΖΑ; Εγώ λέω πως είναι η δραχμή. Το λέω ευθέως! Για αυτό και δεν θα μείνει ευρώ στις τράπεζες. Εσύ θα τα κρατήσεις τα λεφτά σου τις τράπεζες (αναφερόμενος στον δημοσιογράφο κ. Καμπουράκη). Αλήθεια πες στον κόσμο. Θα τα κρατήσεις; Οχι μόλις βγει ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά μόλις πέσει η κυβέρνηση δεν θα μείνει φράγκο. Θα αφήσω εγώ τα λεφτά μου να τα φάει ο Βαρεμένος;»
Πρόσθεσε δε ότι εκτιμά πως αν ο ΣΥΡΙΖΑ κρατικοποιήσει το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, όλες οι τράπεζες θα κλείσουν.