19 Σεπ 2014

Αυτοδιοικηση Άρχισαν τα όργανα στον Βόλο: "Απείλησε να με χαστουκίσει ο Μπέος"

"Στη δημοτική αρχή του κ. Μπέου κυριαρχεί το «εγώ» και όχι το «εμείς»"… δήλωσε ο ανεξαρτητοποιηθείς σύμβουλος της ομάδας πλειοψηφίας κ. Γιάννης Λαΐνας, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα ότι μετά την πρώτη ...
ερώτηση που κατέθεσε στο δημοτικό συμβούλιο, δέχθηκε τηλεφώνημα απ΄ τον κ. Μπέο, όπου του είπε ότι "σε ένα site έχεις μια φωτογραφία, με ένα μάγουλο που είναι για σφαλιάρες".
Ο κ. Λαΐνας, άσκησε αυστηρή κριτική στο δήμαρχο αφήνοντας να εννοηθεί ότι μεταξύ των δύο αντρών στη διάρκεια του τηλεφωνήματος, συζητήθηκαν και άλλα όπως γράφει το magnesianews.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο «Ράδιο-Ένα», «Εγώ δεν απαίτησα θέση, όμως είμαι ελεύθερος να κάνω τις ερωτήσεις μου». Εξέφρασε το παράπονο για το «πώς είναι δυνατόν ένας δημοτικός σύμβουλος να τα μαθαίνει από τις εφημερίδες», αφού δεν υπάρχει «καμία συνεννόηση και προεργασία μεταξύ των συμβούλων’. Ανέφερε ως παράδειγμα τα πρόσφατα εγκαίνια του Κέντρου Εξυπηρέτησης Δημοτών, όπου ο ίδιος κλήθηκε στις 7 το απόγευμα για τα εγκαίνια που θα γίνονταν στις 8 το βράδυ!.
Όπως σημείωσε μεταξύ άλλων, «έκανα μια ερώτηση αθώα, ώστε όπως κάθε νοικοκύρης κάνει τον προγραμματισμό του. Δέχθηκα οξύτατη όχληση μετά την κατάθεση της σχετικής επερώτησης για την προετοιμασία στα σχολεία. Ο δήμαρχος μου είπε, ότι «αυτό δεν είναι ορθόδοξο» αλλά δεν κατάλαβα γιατί.
Όπως τόνισε, «το απόγευμα στη δημοτική ομάδα πριν το δημοτικό συμβούλιο πληροφορηθήκαμε για κάποια πράγματα, όμως στη διάρκεια του συμβουλίου έμαθα όμως ότι θα είμαι υποψήφιος για διάφορες επιτροπές. Ίσως να πρόκειται για ερασιτεχνισμό κα έτσι να το εκλάβω…
Όπως σημείωσε ο κ. Λαΐνας, «Θα ψηφίζω ότι θεωρώ θετικό και θα κατακεραυνώνω ότι θεωρώ αρνητικό. Θα κάνω τα πάντα για να μην απογοητεύσω τους πολίτες . Με το κ. δήμαρχο δεν γνωρίστηκα στο γήπεδο, δεν ήμασταν μαζί σε κάποια κερκίδα». Κλείνοντας σημείωσε, ότι «το 90% των συμβούλων μου τηλεφώνησε και εκδήλωσε την συμπαράστασή του».
 http://www.thestival.gr