24 Οκτ 2014

ΠΡΟΚΑΛΕΙ το μο@ν@π@@@:Κασάμι: Πανηγύρισα έτσι γιατί είμαστε Αλβανοί

Ο Παϊτίμ Κασάμι φέρεται να έκανε δηλώσεις σε Αλβανική ιστοοσελίδα με τις οποίες παραδέχτηκε ότι ο πανηγυρισμός του στο ματς Ολυμπιακός - Γιουβέντους έγινε για να δείξει την αγάπη του στη χώρα καταγωγής του.

Πολύ κουβέντα έγινε για τον πανηγυρισμό του Κασάμι μετά το γκολ που σημείωσε κόντρα στη Γιουβέντους. Άλλοι είπαν ότι συμβόλισε την Αλβανική σημαία με τα χέρια του και άλλοι ότι ήταν ένας παραδοσιακός πανηγυρισμός.

Σύμφωνα με αλβανική ιστοσελίδα ο Κασάμι έκανε δηλώσεις που επιβεβαίωσε ότι πανηγύρισε έτσι γιατί η οικογένειά του είναι από την Αλβανία: "Η οικογένεια μου και εγώ είμαστε Αλβανοί. Οι γονείς μου, ο αδελφός μου, η αδελφή μου έχουν γεννηθεί στην Στρούγκα, είμαστε Αλβανοί και γι' αυτό έκανα την αλβανική σημαία. Εγώ γεννήθηκα στη Ζυρίχη και παίζω με την Ελβετία και γι' αυτό θα δείτε τη σημαία των δυο χωρών στα παπούτσια μου", φέρεται να δήλωσε ο άσος του Ολυμπιακού.

Πηγή: ορainfo.com