25 Οκτ 2014

ΡΟΜΠΑ εγινε......Κι όμως! Τα επίσημα πρακτικά της Βουλής διαψεύδουν τον Ν. Νικολόπουλο για τον Δ. Μελισσανίδη...

Αγαπητό blog,
είδα ότι αναρτήσατε πριν από λίγο, και ορθώς πράξατε, μια ανακοίνωση του κ. Ν. Νικολόπουλου για το θέμα με το "πριόνι" που δημιουργήθηκε την Πέμπτη στη Βουλή (σχετικά με αυτό, δημοσιεύσατε κι ένα δικό μου σχόλιο την Παρασκευή, αυτό εδώ).

Στην ανακοίνωση γράφει λοιπόν "προς αποκατάσταση της αλήθειας" ότι "δεν μπορώ να αποδείξω τον δράστη" των απειλών που δέχτηκε ενώ ρητά και κατηγορηματικά προσθέτει επί λέξει: "Δηλώνω λοιπόν πως η απειλή «θα σου κόψω το πόδι με το πριόνι» δεν εμπεριέχεται στο sms του κ. Δ. Μελισσανίδη όπως εγράφη σε κάποια ηλεκτρονικά ή έντυπα ΜΜΕ".

Από περιέργεια λοιπόν κι εγώ, δεν ανέτρεξα σε ραδιόφωνα ή άλλα μέσα ενημέρωσης. Αναζήτησα τα επίσημα πρακτικά από τη συζήτηση της Πέμπτης στη Βουλή. Και βρήκα το ακριβές και επίσημο απόσπασμα της ομιλίας του κ. Νικολόπουλου. Είναι το σημείο στο οποίο απαντά στην αποστροφή του κ. Χρυσοχοΐδη περί εκβιαστών και εκβιασμών και τον προκαλεί να δώσει ονόματα.

Λέει λοιπόν:
Ν. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: "...Εμένα, ξέρετε, όταν ένας γνωστός στο πανελλήνιο τόλμησε με SMS να μου στείλει ένα τέτοιο μήνυμα, απειλητικό και εκβιαστικό, κύριε Υπουργέ, του έκανα μήνυση και μου είπε ότι θα μου κόψει το πόδι με πριόνι! Και αν με ρωτήσετε το όνομα, θα σας το πω..."

Γιατί έχω την εντύπωση, αγαπητό blog, ότι τα επίσημα πρακτικά της Βουλής διαψεύδουν τη σημερινή ανασκευαστική δήλωση του βουλευτή που προσχώρησε πρόσφατα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα των ΑΝΕΛ του Π. Καμμένου;;
Νίκος Αναγνώστου