29 Νοε 2014

Χαμός με Ξουλίδου – Σούκουρη για την καταγγελία δωροδοκίας!

Συνάντηση με την Σταυρούλα Ξουλίδου για το θέμα του συνταξιοδοτικού υποστήριξε ότι είχε ο Γιώργος Σούκουρης, ο οποίος κατηγορείται ότι αποπειράθηκε να δωροδοκήσει με 3 εκατ. ευρώ τη βουλευτή των ΑΝΕΛ για την ψήφιση του Προέδρου της Δημοκρατίας. 

“Βρεθήκαμε στο γραφείο της

Και συνέχισε: “Εγώ πήγα στο γραφείο της για το θέμα των συντάξεων. Ό,τι έγινε εκεί μέσα είναι προσωπικές μου απόψεις και δικές της”. 


Από την πλευρά της, η βουλευτής των ΑΝΕΛ αρνήθηκε τη συνάντηση με τον Γιώργο Σούκουρη, υποστηρίζοντας ότι: "Ξεκίνησε μια φιλική προσέγγιση στο facebook από τον Οκτώβριο του 2013. Μου έγραφε, αλλά δεν του απαντούσα. Περισσότερες από 30 φορές,  υπήρχαν διάλογοι. Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω: "Τι σχέση έχω με τις συντάξεις; Τι γνώριζα;
Ποτέ δεν συζητήσαμε για το συνταξιοδοτικό. Δεν έχω συναντηθεί με τον κύριο".

Και πρόσθεσε: "Με πήρε τηλέφωνο και μου είπε: Έχω μιλήσει για σένα. Θα σε υποδεχτούν με ανοιχτές αγκάλες και έχουμε και καλή δικαιολογία για να φύγεις".

να συζητήσουμε για το συνταξιοδοτικό. Εκεί, με ρώτησε πώς μου φαίνεται το κόμμα των ΑΝΕΛ και της απάντησα ότι όσο φεύγουν βουλευτές, δεν ξέρω”, είπε στο ΣΚΑΪ, ενώ ερωτηθείς για την ατάκα του στην κυρία Ξουλίδου για “ευκαιρίες ζωής”, απάντησε ότι” αυτά θα τα πω στον εισαγγελέα και στον δικηγόρο μου”.