19 Νοε 2014

Η Μικα ΙΑΤΡΙΔΗ ξεφτιλιζει τον ΚΑΜΜΕΝΟ.........Πανο κα-λ-λες Καραμουζες σε λιγο θα σε βγαλουν στο μειντανι

Σκληρη απαντηση της ΙΑΤΡΙΔΗ στην λασπολογια ΚΑΜΜΕΝΟΥ....«Ο κ. Καμμένος ανακαλύπτει συνωμοσίες για να δικαιολογήσει την αποτυχία του και για να θυματοποιηθεί, ώστε να τον λυπηθούν και να τον ηρωοποιήσουν από οίκτο.

 Αυτή είναι η πάγια τακτική του. Όταν βουλιάζει το καράβι που κυβερνά θα ρίξει το φταίξιμο στους πάντες εκτός απ’ τον καπετάνιο. Φταίει ο καιρός, οι πειρατές, τα βράχια, το κύμα, οι ναύτες αλλά όχι ο ίδιος.
 Από τις δηλώσεις του κ. Καμμένου στα μέσα ενημέρωσης της Δωδεκανήσου, φαίνεται ότι δεν έχει αντιληφθεί τι πραγματικά συμβαίνει.
 Υποστηρίζει ότι η αποχώρηση μου δεν οφείλεται σε πολιτικά αίτια. Όμως:
 Το να μην αντιλαμβάνεται ο κ. Καμμένος, επικεφαλής ενός κινήματος, την πραγματικότητα, είναι πολιτικό αίτιο.
 Το να μην κάνει αυτοκριτική για τον τρόπο με τον οποίο ηγείται ενός κινήματος, είναι πολιτικό αίτιο.
 Το να μην τον προβληματίζει ότι έχει χάσει σχεδόν τους μισούς του βουλευτές, που πρωτοστάτησαν στην ίδρυση του κινήματος και στις εκλογές του 2012, είναι πολιτικό αίτιο.
 Το να μην τον ανησυχεί, προσωπικά, που έχει χάσει περίπου 470.000 πολίτες από αυτούς που τον στήριξαν, αρχικά, στις εκλογές του Μαΐου του 2012, είναι πολιτικό αίτιο.
 Εκτός και αν θεωρεί ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι έχουν κάνει μυστικές συμφωνίες, όπως επιμένει με βάση τις θεωρίες του περί συνομωσίας.
 Το να μην αντιλαμβάνεται ότι οι ιδεολογικές του παλινωδίες δημιουργούν σύγχυση στους εναπομείναντες υποστηρικτές του, είναι πολιτικό αίτιο.
 Προσωπικά, έντιμα και έγκαιρα είχα προειδοποιήσει και εξηγήσει ότι οι Ανεξάρτητοι Έλληνες δεν μπορούν να συνεχίσουν κατά αυτόν τον τρόπο.
 Εξάντλησα κάθε περιθώριο παραμονής μου στο κίνημα. Περίμενα μέχρι την τελευταία στιγμή.
 Από εκεί και πέρα, καλό είναι ο ίδιος να μην λασπολογεί και να μην συκοφαντεί όλους τους άλλους για, δήθεν, μυστικές συμφωνίες.
 Εκτός αν ο ίδιος έχει στο νου του το περίφημο non paper προς την Προεδρία της Δημοκρατίας, περί μοιρασιάς των Υπουργείων, γεγονός που στοίχισε στο κίνημα σημαντικό ποσοστό από τις εκλογές του Μαΐου στις εκλογές του Ιουνίου του 2012.
Καλό θα είναι ακόμα να μην αναφέρεται σε φανταστικές καταστάσεις. Ουδέποτε ζήτησα και δεν πρόκειται να ζητήσω να επιστρέψω στους Ανεξάρτητους Έλληνες.
 Ήδη, έχω αποδείξει δύο φορές ότι δεν με ενδιαφέρει να κρατήσω πάση θυσία τη βουλευτική μου έδρα. Με ενδιαφέρει να κάνω αυτό που θεωρώ σωστό και να έχω ήσυχη τη συνείδηση μου.
Έχω ακόμα αποδείξει, στην πράξη, ότι σέβομαι και τιμώ τις κοινωνικές και προσωπικές μου σχέσεις, ανεξάρτητα από την πολιτική μου στάση. Δεν ξέρω αν το κάνει και ο ίδιος.
Σε κάθε περίπτωση, αφήνω τον κ. Καμμένο στη συκοφαντία και τη λασπολογία του. Τελικά, φαίνεται ότι σε αυτόν τον τομέα είναι πραγματικά ικανός.
Τον καλώ να ανακαλέσει αμέσως και δημόσια τους ψευδείς, ανυπόστατους και συκοφαντικούς ισχυρισμούς του και δηλώνω ότι επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου».