30 Ιαν 2015

Loredana Chivu: Ο πατέρας μου κρεμάστηκε, όταν βγήκα γυμνή στο Playboy

Η 25χρονη Loredana Chivu αποκάλυψε σε συνέντευξή της, τη δραματική εμπειρία που έζησε πριν μερικά χρόνια, όταν ο πατέρας της έμαθε ότι φωτογραφήθηκε γυμνή για το ρουμάνικο Playboy.
"Δεν το περίμενα, ότι θα έκανε κάτι τόσο ακραίο, όπως το να δώσει τέλος στη ζωή του. Δεν το φανταζόμουν ποτέ", είπε η Loredana.
"Μόλις το έμαθε, δεν μου μιλούσε και προσπάθησε, να με αποκόψει από την υπόλοιπη οικογένεια. Δεν θα ξεπεράσω ποτέ το γεγονός ότι εγώ τον βρήκα απαγχονισμένο", είπε.
Η Loredana, 25 ετών σήμερα, ζει στην πρωτεύουσα της Ρουμανίας.
"Ποτέ δεν ξεπέρασα το σοκ από την αυτοκτονία του πατέρα μου. Δεν άφησε σημείωμα πριν βάλει τέλος στη ζωή του κι όλοι μου έλεγαν, ότι μέχρι το τέλος ήταν χαρούμενος και χαμογελαστός. Είναι ένα μυστήριο, το γιατί έφτασε σε αυτό το σημείο".
"Είχαμε πολύ καλή σχέση και μιλούσαμε κάθε μέρα. Μέχρι που έβγαλα τις φωτογραφίες. Ακόμα και μετά από τόσα χρόνια, μου είναι πολύ δύσκολο να διαχειριστώ τον πόνο από το πώς έφυγε".
 
Play Button

Play Button

Πηγή: Dailymail, Mirror