30 Σεπ 2015

Κι άλλη ...έκπληξη! Ποια είναι η 19χρονη φοιτήτρια που διεκδικεί την ηγεσία της ΝΔ...

Ανακοίνωση υποψηφιότητας της Σταματίνας Σταματάκου για Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας


Σε μία τόσο κρίσιμη στιγμή για το μέλλον και την πορεία της πατρίδας μας αλλά και της μεγάλης φιλελεύθερης παράταξης ανακοινώνω την υποψηφιότητα μου για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Είμαι νέα (δεν έχω κλείσει ούτε καν τα 19) για να χτυπήσω τον Α. Τσίπρα στα ίσα, ωραία (λέμε τώρα), μιλάω το αγγλικό όπως και ο Πρωθυπουργός.

Δεν εκπροσωπώ την οικογενειοκρατία, δεν είμαι από τζάκι αλλά ούτε και φασιστοειδής μαϊντανός, δεν έθεσα υποψηφιότητα στις δύο περιφέρειες της Αθήνας υποβοηθούμενη, ούτε ξεπεσμένη γραφική πολιτικός, ούτε δεκανίκι δημοτικού συμβουλίου κανενός, απλώς κι εγώ παρελαύνω στην κούρσα διαδοχής λες κι έχουμε καλλιστεία. Αγαπώ πολύ τα ζώα (τετράποδα όχι τα δίποδα που κυκλοφοράνε) και πιστεύω ότι η αγάπη μου αυτή θα βοηθήσει πολύ στην ανέλιξη του κόμματος.

Επίσης, φοιτώ στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημοσίας Διοίκησης του ΕΚΠΑ. Να επισημάνω ότι ήμουν Πρόεδρος Δεκαπενταμελούς στο σχολείο μου τη Ράλλειο, όπως και Α. Τσίπρας στο δικό του(Μα πόσα κοινά με το αγόρι;). Και λόγω ονόματος δε σταματώ πουθενά. Ζητώ την ψήφο σας για να πάμε την Ελλάδα μπροστά. Σας υπόσχομαι ότι θα στελεχώσω όλη την προεκλογική περίοδο με ποιήματα και ρήσεις του έρωτά μου, Οδυσσέα Ελύτη, και θα προσφέρω στις προεκλογικές ομιλίες άφθονη coca-cola για όλους.

* ΥΓ: Μετά τις ανακοινώσεις υποψηφιοτήτων η δική μου αποτελεί μία τεράστια όαση στην έρημο της πολιτικής ζωής. Και τώρα γελάμε με κλάματα όλοι μαζί χαχοχαχοχα