1 Σεπ 2015

Μέθοδος αξιολόγησης των προγραμμάτων των κομμάτων…

Εάν όλοι αποδεχτούμε την αλήθεια, ότι η πολιτική σήμερα γίνεται με όρους διαφημιστικούς και μάρκετινγκ τότε όλα θα γίνουν πιο εύκολα κατανοητά.
Μεταπολεμικά η Διαφήμιση και η επιστήμη του Μάρκετινγκ έχουν δημιουργήσει ένα νέο είδος κοινωνίας που είναι η καταναλωτική και που έχει εκπαιδευτεί να αντιδρά με τους όρους του περίφημου ψυχολογικού πειράματος του Παβλόφ.
ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ (Γ.Α.)
Το μοντέρνο μάρκετινγκ έθεσε τις βασικές αρχές της αγοράς και οι επικοινωνιολόγοι των κομματικών επιτελείων το αγκάλιασαν και το πούλησαν στα κόμματα ως πολιτική στρατηγική. Οι αρχές αυτές είναι απλές και γνωστές λίγο πολύ σε όλους, αυτό που δεν κάνουν οι περισσότεροι είναι να κάνουν το συσχετισμό.
Οι αρχές του μάρκετινγκ λένε:
1) δημιούργησε ταυτότητα και «λόγκο» στο προϊόν σου (τα κόμματα και οι ιδεολογία που εκφράζουν έχουν μετατραπεί σε ένα προϊόν)
2) Αναγνώρισε την αγορά η το τμήμα της αγοράς που θα απευθυνθείς
3) Φτιάξε ένα μήνυμα πιασάρικο, δεν χρειάζεται να λέει την αλήθεια, αρκεί να φαίνεται αληθοφανές
4) πρέπει να είναι απλό και κατανοητό ακόμη και από ένα βλάκα (stupid proof όπως λένε οι Αμερικάνοι)
5) μην μπλέκεις αριθμούς και ποσοστά στο μήνυμα σου παρά μόνο αν είναι στρογγυλοί αριθμοίκαι δεν περιέχουν μαθηματικές πράξεις. Παράδειγμα, θα καταργήσω τα 5 Ευρώ του εισιτηρίου στα Νοσοκομεία, θα σας δώσω αύξηση 100 ευρώ κ.λπ.
6) το μήνυμα πρέπει να απευθύνεται πάντα στο συναίσθημα και ποτέ στη λογική.
Δεν έχετε τώρα παρά να κάνετε την ανάλυση των προεκλογικών προγραμμάτων των κομμάτων βάση αυτών των αρχών και θα είναι όλα πολύ πιο εύκολο να κατανοηθούν. Όποιος έχει στρατηγική που να πλησιάζει ποιο πολύ προς αυτές τις αρχές ΚΕΡΔΙΖΕΙ, αυτή είναι και η ασφαλέστερη δημοσκόπηση.
http://www.defence-point.gr/news/?p=135723