28 Δεκ 2016

Θανάσης Γιαννόπουλος:Θέλω να είμαι υποψήφιος βουλευτής Φθιώτιδας..ΑΛΗΘΕΙΑ ποτε προσχωρησε αυτος στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ?ΟΛΑ τα νιατα μαζευεις ΚΟΥΛΗ

ΧΑΝΟΥΜΕ τον ΤΡΑΓΑΚΗ και κερδιζουμε τον ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ!!!!!
Το 2017 θα είναι εκλογική χρονιά. Χρονιά αποφάσεων,τονίζει στον FM-1 ο π. υφυπουργός Υγείας και σήμερα περιφερειακός σύμβουλος Θανάσης Γιαννόπουλος.Όπως λέει και ο πρόεδρος της ΝΔ είναι ..
προτιμότερο οι εκλογές παρά η παράταση της ασαφούς και δύσκολης κατάστασης  που σήμερα βιώνουμε,συμπληρώνει ο κος Γιαννόπουλος επιμένοντας πως απαιτείται σοβαρότητα,επιχειρησιακή λογική και όχι σπασμωδικές αντιδράσεις με προεκλογικό χαρακτήρα όπως γίνεται σήμερα.
Ερωτώμενος μέσα σε αυτό το κλίμα ποιές είναι οι δικές του προθέσεις ο κος Γιαννόπουλος απάντησε αυθόρμητα.
Δεν κρύφθηκα ποτέ πίσω από τα δάχτυλά μου. Οι προθέσεις μου είναι καθαρές και δημοσιοποιήσιμες:Θα ήθελα να είμαι υποψήφιος βουλευτής στην Φθιώτιδα. Να κλείσω τον πολιτικό μου βίο στον τόπο μου. Έχω εκφράσει την πρόθεση και την επιθυμία μου εκεί που πρέπει. Είναι καθαρά θέμα του προέδρου τα υπόλοιπα.
http://www.lamiafm1.gr/