27 Δεκ 2016

Ο γιος του Γιώργου Γερολυμάτου μπλεγμένος στο κύκλωμα εκβιαστών

Ο Γιώργος Γερολυμάτος, μίλησε στην τηλεόραση του «Ε» για την πολυσυζητημένη υπόθεση με το κύκλωμα εκβιαστών, στο οποίο φέρεται να είναι αναμεμειγμένος ο γιος του.
Ο γνωστός τραγουδιστής τόνισε ότι δεν πιστεύει τίποτα απ' όσα λέγονται
και γράφονται και απέκλεισε οποιαδήποτε εμπλοκή του γιου του στην συγκεκριμένη υπόθεση:
«Με έχει πειράξει όλη αυτή η ιστορία, όπως κάθε πατέρα ή μάνα. Είναι ο γιος μου από τον πρώτο μου γάμο και έχει το δικό του σπίτι. Ξέρω πολύ καλά τον χαρακτήρα του και τι άνθρωπος είναι. 45 χρόνια είμαι στη νύχτα, πέρασα αλώβητος από ναρκωτικά, μπράβους για να έχω καθάριο το όνομά μου και να μη μπορεί κανείς να μου προσάψει τίποτα. Σε αυτό το περιβάλλον μεγάλωσε και ο γιος μου» είπε ο κ. Γερολυμάτος και συνέχισε στον ίδιο τόνο:
«Είμαι σίγουρος ότι είναι οικογενειάρχης και θα λάμψει η δικαιοσύνη και θα πάνε όλα καλά. Είμαι σίγουρος ότι είναι κατά λάθος εμπλεκόμενος, θα πάνε όλα καλά και πιστεύω ότι όλα θα τελειώσουν αισίως».
http://www.koolnews.gr/