7 Δεκ 2016

ΚΡΑΥΓΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ: «Καταστράφηκα, δεν έχω άλλο μπουφάν να βάλω… Η ζωή μου καταστράφηκε» – Ποιος το είπε (ΦΩΤΟ)

Bikas_Boufan

Σε απόγνωση βρίσκεται ο πρώην αρχιδιαιτητής Γιώργος Μπίκας, μετά τον εμπρησμό της κατοικίας του, στην Χαλκιδική.

ÊËÇÑÙÓÇ ÄÉÁÉÔÇÔÙÍ ÃÉÁ ÔÏ ÍÔÅÑÌÐÉ ÐÁÏ-ÏÓÖÐ
Ο Γιώργος Μπίκας, ο οποίος κλήθηκε να καταθέσει για 2η φορά για τον εμπρησμό στο σπίτι του, μίλησε στην εφημερίδα «Live Sport» λέγοντας πως καταστράφηκε η ζωή του μέσα σε μια νύχτα με τον ίδιο να είναι σε απόγνωση.
Διευκρίνισε πως δεν έχει πάρει καμία αποζημίωση, πως έχουν καταστραφεί τα ρούχα του και πως για την ώρα μόνο ακούει, αλλά δεν έχει λάβει κάποια βοήθεια.
«Πήγα στο ανακριτικό της Πυροσβεστικής με το ίδιο μπουφάν. Ένα κίτρινο της ΟΥΕΦΑ. Δεν έχω άλλο. Όλα κάηκαν. Όλα καταστράφηκαν. Η ζωή μου καταστράφηκε. Δεν έχω πάρει κάτι ακόμα. Ακούω για κάτι ψίχουλα. Έχω καταστραφεί. Δεν βλέπω φως πουθενά. Δεν ξέρω τι να κάνω, είμαι σε απόγνωση» ανέφερε στις δηλώσεις του.