16 Δεκ 2016

Σοκαριστικό βίντεο! Η ωμή πραγματικότητα των ναρκωτικών

Σοκάρει το βίντεο που ανέβασε ο 27χρονος πατέρας Anthony James να κάνει χρήση ναρκωτικών. Αποκαλύπτει πως μισεί τα ναρκωτικά αλλά δεν μπορεί να τα σταματήσει και έχουν διαλύσει τη ζωή του.
Θέλοντας να αναδείξει το πρόβλημα με ...
τα ναρκωτικά που κυριαρχεί στην περιοχή του, ο 27χρονος Anthony James μοιράστηκε ένα βίντεο να κάνει ναρκωτικά, καταγράφοντας την ωμή πραγματικότητα των συνεπειών. Εθίστηκε στα ναρκωτικά από τα 18 του χρόνια και όποιον γνωρίζει είναι εθισμένος σε αυτά.
Στο βίντεο φαίνεται ο 27χρονος από το Melton στα δυτικά της Μελβούρνης να εισπνέει το ναρκωτικό από ένα γυάλινο σωλήνα. Όλα ξεκίνησαν όταν δοκίμασε σε ένα πάρτι και άρχισε να κάνει χρήση μόνο τα Σαββατοκύριακα. Δεν άργησε να κάνει χρήση πριν από τη δουλειά, μετά τη δουλειά και στη διάρκεια των διαλειμμάτων του για να βγάλει τη μέρα.
"Μετά από λίγο ήθελα να το κάνω συνέχεια και όταν δεν το έκανα αισθανόμουν διαλυμένος. Δεν κοιμάμαι και μένω ξύπνιος ακόμα και για 4 ημέρες συνεχόμενα. Ξέρω ότι δεν θα έπρεπε να το κάνω αλλά συνεχίζω να το κάνω όλο και περισσότερο. Παραιτήθηκα από τη δουλειά μου και δεν ξέρω τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή. Το μόνο που ξέρω είναι ότι είμαι σκ@τα και κατηγορώ τα ναρκωτικά. Δεν μπορώ να πληρώσω τους λογαριασμούς και το μόνο που θα χειροτέρευε τα προβλήματά μου θα ήταν να ήμουν στη φυλακή".
Ο λόγος που υπάρχει τόσο ευρεία εξάπλωση, όπως υποστηρίζει, είναι ότι είναι πολύ φθηνά. Η τιμή τα τελευταία δύο χρόνια έχει μειωθεί στο μισό και όσο περισσότερο αγοράζεις τόσο πιο φθηνά το παίρνεις. "Από τη στιγμή που θα γίνεις πλήρης χρήστης μπορεί να χαλάς μέχρι και 400 δολάρια τη μέρα. Είναι πολύ σκληρό να βλέπω να κυριαρχεί στην πόλη μου ακόμα και αν είμαι κι εγώ χρήστης".
Πηγή: Dailymail