5 Δεκ 2016

ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ: Επι Καραμανλή μετά τον Βασικό Μέτοχο «έσκασαν» οι Υποκλοπές. Τώρα με τις Αδειες του Παππά, η Ιστορία επαναλαμβάνεται;…

Στις 10 Μαρτίου 2005, ο διευθύνων σύμβουλος της Vodafone/Panafon, Γιώργος Κορωνιάς ζήτησε συνάντηση με τον διευθυντή του Πολιτικού Γραφείου του πρωθυπουργού,
του αείμνηστου Γιάννη Αγγέλου (εδω), προκειμένου να τον ενημερώσει για εξαιρετικής σημασίας ζήτημα και η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 20.00 εκείνης της βραδιάς παρουσία του υπουργού Δημόσιας Τάξης, κ. Βουλγαράκη», είπε ο κ. Ρουσόπουλος… Κι ετσι ξεκίνησαν όλα λίγους μήνες μετά την κατάθεση του νόμου του Βασικού Μετόχου (είχε κατατεθεί στις 20 Ιανουαρίου 2005) που είχε σκοπό να βάλει τέλος στην διαπλοκή και την κακιστοκρατία των Νταβατζήδων, το αντίστοιχο του σημερινού Νόμου Παππά.
Βλέποντας πως προβάλουν τις Τουρκικές διεκδικήσεις των τελευταίων ημερών ορισμένα ιδιωτικά ΜΜΕ, ωσαν να εκπέμπουν μέσα από την Πρεσβεία, καταλαβαίνουμε και τον υποπτο ρόλο τους στην Εθνική Ανεξαρτησίας της Ελλαδας
Από την σημερινή Εφημερίδα των συντακτών που κυκλοφορεί στα περίπτερα (φώτο) διαβάζουμε:
Σε ξένα κέντρα με εγχώριους συνεργάτες πέφτουν οι υποψίες των ελληνικών αρχών για τις «περίεργες συνακροάσεις» που εντοπίστηκαν στο τηλεφωνικό κέντρο του ΚΚΕ, με στελέχη του κόμματος να υπογραμμίζουν πως οι συνακροάσεις των τηλεφωνικών κέντρων των ελληνικών πολιτικών κομμάτων (ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, Ν.Δ., Ποτάμι), που εντοπίστηκαν και καταγγέλθηκαν αμέσως από τον Περισσό, μπορεί και να διαφεύγουν από τον έλεγχο της (επίσημης) Deutche Telekom (πρωην ΟΤΕ)
Για να επανέλθουμε στα γεγονότα του 2015, Στις 10 Μαρτίου 2005 λοιπόν, ο διευθύνων σύμβουλος της Vodafone/Panafon, Γιώργος Κορωνιάς ζήτησε συνάντηση με τον διευθυντή του Πολιτικού Γραφείου του πρωθυπουργού, του αείμνηστου Γιάννη Αγγέλου, προκειμένου να τον ενημερώσει για εξαιρετικής σημασίας ζήτημα και η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 20.00 εκείνης της βραδιάς παρουσία του υπουργού Δημόσιας Τάξης, κ. Βουλγαράκη», είπε ο κ. Ρουσόπουλοςvoulgarakis_roussopoulos_1314561893Εν συνεχεία πήρε τον λόγο ο κ. Βουλγαράκης ο οποίος είπε ότι κατά την ενημέρωση, και ενώ ο πρωθυπουργός ήταν απών σε ταξίδι στην Μαδρίτη, ανακοινώθηκε ότι σε έλεγχο ρουτίνας διαπιστώθηκε η ύπαρξη στο δίκτυο της εταιρείας, συστήματος υποκλοπής το οποίο δεν συμπεριλαμβανόταν στα υποσυστήματα του λειτουργικού το οποίο διαθέτει η Vodafone στην Ελλάδα και γι’ αυτό το λόγο ζητήθηκε η διεξαγωγή ελέγχου από τη «μητρική» εταιρεία Ericsson.
Μετά τον έλεγχο που διεξήχθη αποκαλύφθηκε ότι υπήρχε ένα υποσύστημα συνακρόασης τηλεφωνικών συνδιαλέξεων το οποίο είχε ενεργοποιηθεί για 100 αριθμούς, ενώ τα τηλέφωνα τα οποία «παρακολουθούσαν» ήταν 14 και ενεργοποιούνταν αμέσως μόλις τα υπό παρακολούθηση τηλέφωνα δέχονταν κλήση και εξέτρεπαν τις συνομιλίες σε κάποιο «κέντρο» όπου αυτές καταγράφονταν.
Ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε αμέσως και ζήτησε πλήρη διαλεύκανση, είπε ο κ. Βουλγαράκης, προσθέτοντας ότι το λογισμικό απομονώθηκε αμέσως, γεγονός το οποίο οδήγησε και στην απενεργοποίηση των 14 τηλεφώνων-καταγραφέων.
Εν συνεχεία διαπιστώθηκε ότι τα 14 αυτά τηλέφωνα τα οποία ήταν όλα «καρτοκινητά», δέχονταν κλήσεις και προς τούτο κλήθηκαν οι διενεργούντες τις κλήσεις, διαδικασία εξαιρετικά χρονοβόρα και επίπονη, οι οποίοι όμως αποδείχθηκαν όλοι νόμιμοι. Το αποτέλεσμα ήταν, όπως είπε ο κ. Βουλγαράκης, η διαδικασία να «μην καταλήξει κάπου».
Η «κυψέλη» που ενεργοποιούσε τα 14 τηλέφωνα εντοπίστηκε στην περιοχή Λυκαβηττού , Πλ. Μαβίλη , Πύργου Αθηνών και Κλινικής «Λευκός Σταυρός» και τα μισά από αυτά ενεργοποιήθηκαν στο διάστημα Ιουνίου-Αυγούστου 2004.
Ο εντοπισμός προβλήματος συνέβη στις 4 Μαρτίου 2005, σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Παπαληγούρας, προσθέτοντας ότι το εν λόγω λογισμικό ήταν άγνωστο τόσο στην Vodafone, όσο και στην Ericsson και το οποίο εντοπίστηκε τελικά στις 7 Μαρτίου, ενώ η εντολή για αφαίρεσή του από το δίκτυο της εταιρείας στην Ελλάδα, δόθηκε στις 8 Μαρτίου.
Ο κ. Βουλγαράκης διευκρίνισε ότι το σύστημα της παρακολούθησης μπορούσε να είχε τοποθετηθεί είτε στις εγκαταστάσεις της εταιρίας, είτε όμως και απο μακριά με άλλο τρόπο.Οι υπουργοί είπαν ακόμη ότι δεν ζητήθηκε η συνδρομή ξένων υπηρεσιών, αφού από τη στιγμή που διαπιστώθηκε το πρόβλημα, οι ελληνικές υπηρεσίες είχαν όλες τις τεχνικές δυνατότητες προκειμένου να κάνουν την έρευνα και να καταλήξουν σε συμπεράσματα.
Πηγή: netakias.com