22.12.16

Κόβουν το διαφημιστικό του Documento στην ΕΡΤ

Η Δημόσια τηλεόραση, μία μέρα αφού απέδειξε την ανεκτικότητά της στη Χρυσή Αυγή, το φασισμό και το έγκλημα, μας γνωστοποίησε πως δεν θα παίξει
πληρωμένη διαφήμιση του Documento, που αναφέρεται στα δάνεια του Κυριάκου Μητσοτάκη και το τραπεζικό σκάνδαλο που αποκαλύπτουν.
Με το πρόσχημα ότι η νομική υπηρεσία διακρίνει «παράβαση του άρθρου 10 για την προσβολή της προσωπικότητας», μας γνωστοποίησαν πως δεν θα παίξουν, τρέιλερ που παίζουν όλοι οι άλλοι ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί. Σαράντα δύο χρόνια μετά την επίσημη λήξη της λογοκρισίας, ένας Ταγματάρχης, αναλαμβάνει (όχι για πρώτη φορά είναι η αλήθεια) το ρόλο του λοχαγού λογοκρισίας.
Αντί να εξασφαλίσει συνθήκες πλήρους ελευθερίας και πολυφωνίας για τη Δημόσια τηλεόραση, αυτοανακηρύσσεται σε λογοκριτή και του Τύπου και της διαφήμισης. Αποφασίζει πώς θα δημοσιογραφήσουμε και πώς θα διαφημιστούμε ακόμη. 
Πάλι καλά που δεν μας ζήτησε τα χειρόγραφα για έλεγχο. Μπορεί να θέλει τον εαυτό του στρατηγό των καλών σχέσεων με διάφορους κύκλους, αλλά αυτό δεν μας αφορά. Μας αφορά που μπαίνει (με ή χωρίς τις εσωτερικές υπηρεσίες του) φρένο στην ελεύθερη ενημέρωση. 
Ο Ταγματάρχης κυβερνά επί χρόνια την ΕΡΤ. Έχει τον τρόπο του. Το ερώτημα είναι ποιός κυβερνά αυτό τον τόπο κύριε πρωθυπουργέ.