20 Ιαν 2017

Επιστολή αποχώρησης από τη ΝΔ απο την πρωην βουλευτη ΣΤΑΥΡΙΝΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ..λογω ΣΚΥΛΑΚΑΚΗ!!!

Την αποχώρησή της από τη ΝΔ γνωστοποίησε η πρώην βουλευτής Χίου του κόμματος Μαρία Σταυρινούδη, μη συμφωνώντας με την πολιτική του Κ. Μητσοτάκη, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο ένταξής της σε άλλο πολιτικό σχηματισμό.
Η ανακοίνωση της κας Σταυρινούδη:

«Είμαι μέλος αυτής της παράταξης 35 χρόνια και μου δόθηκε η δυνατότητα να εκροσωπήσω την ιδιαίτερη πατρίδα μου τη Χίο, στα έδρανα του Κοινοβουλίου.
Σε όλο αυτό το διάστημα δούλεψα με μοναδικό γνώμονα το τοπικό και εθνικό συμφέρον.
Η χώρα μας διανύει μια πολύ κρίσιμη περίοδο και οι συμπολίτες μου βρίσκονται σε απόγνωση.Αντιλαμβάνομαι όμως, οτι κάθε μέρα που περνάει, η Ν.Δ χάνει τον ιδεολογικό προσανατολισμό της και απομακρύνεται από τις ιδρυτικές αξίες και θέσεις της.
Είμαι σίγουρη ότι θα είναι πρώτη στις επόμενες εκλογές και οποιοσδήποτε άλλος στη θέση μου, θα παρέμενε με …ιδιοτελή κριτίρια. Εγώ έχω μάθει να προσφέρω ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ!!!!
Η “συμφωνία αλήθειας” με τη συνείδησή μου, ξεπερνά τη συμφωνία αναλήθειας που παρουσιάζει και που στην παρούσα κατάσταση δεν δίνει λύση στο πρόβλημα της πατρίδας μου.
Θα ήθελα τη Ν.Δ πραγματικά ανανεωμένη, απαλλαγμένη απο παραμάγαζα και “Γκρούεζες” παλαιοκομματικού τύπου.
Την ώρα που το πλοίο της Ελλάδας μου βουλιάζει , δεν μπορώ δυστυχώς να συνεχίσω να υπερασπίζομαι κάτι που δεν πιστεύω πλέον.
Σήμερα παραιτούμαι απο το κόμμα, παραμένω όμως πολιτικά ενεργή.
Η πολιτική για μένα είναι διάθεση για προσφορά και θέληση για δημιουργία με στόχο το κοινό συμφέρον.
Είμαι περήφανη που δεν πάτησα σε άλλους για να ανέβω και αυτή είναι η δικιά μου μεγάλη νίκη.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους πίστεψαν σε μένα.
Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το καλό της πατρίδας μου και των συνανθρώπων μου».