30 Ιαν 2017

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ BOMBA από την ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ για τα λεφτά της τραπεζικής ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ.Οι μαιμού επισκεψιμότητες

Με μια Πυρηνική Βόμβα κυκλοφορεί σήμερα η Εφημερίδα των Συντακτών. Το ρεπορτάζ της έχει τίτλο Ερωτήματα για τις “διαρομές” της ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ διαφήμισης. Το υπογράφει ο Σωτήρης Μανιάτης ο οποίος αποκαλύπτει τα ποσά που δίνουν οι Τράπεζες για διαφήμιση στα ΜΜΕ. Οι “αδικίες” είναι προφανείς.

Αυτό όμως που εξακολουθεί να παραμένει στην σκοτεινή πλευρά της υπόθεσης είναι οι μαιμού επισκεψιμότητες που παρουσιάζουν στα τραπεζικά ιδρύματα και στα media shops ιδιοκτήτες συγκεκριμένων sites που δηλώνουν ότι έχουν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες μοναδικούς επισκέπτες την στιγμη που στην πραγματικότητα κανένα ενημερωτικό διαδικτυακό ΜΜΕ-site στην Ελλάδα δεν έχει πάνω από 80.000 μοναδικούς επισκέπτες τη μέρα εάν δεν παραποιεί τα νούμερα. Το πόσο μαιμού είναι τα νούμερα φαίνεται και από το γεγονός ότι στα περισσότερα από τα sites που παίρνουν ακόμη και 200.000 ευρώ διαφήμιση από τις τράπεζες  οι αναγνώστες τους μετά βίας παραμένουν στα συγεκριμένα sites για πάνω από 4 λεπτά της ώρας ημερησίως!
Οι ιδιοκτήτες τους στην κυριολεξία “ληστεύουν” τις τράπεζες με μαιμού επισκεψιμότητες σε site που δεν τα διαβάζει κανείς-γιατί δεν υπάρχει τίποτε να διαβάσεις. Οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες-εκδότες “επενδύουν” χρήμα στις μεθόδους αλλοίωσης επισκεψιμοτήτων είτε στήνοντας δικούς τους servers με προγραμματιστές οι οποίοι υποδύονται τα “ρομποτάκια” και όλη μέρα “χτυπάνε” σαν μανιακοί τις αναρτήσεις των sites των αφεντικών τους είτε χρησιμοποιούν την σεσημασμένη συμμορία η οποία λεηλάτησε τα προφίλ της χρεοκοπημένης Yahoo και τα εμπορεύεται από εκδότη σε εκδότη(εδώ θα υπάρξουν εξελίξεις που θα τρίβετε τα μάτια σας), είτε χρησιμοποιώντας σελίδες στο fb με 600.000 και πλέον πραγματικούς και ψεύτικους φίλους στους οποίους πασσάρουν τα links από sites που έχουν αγοράσει αυτή την “υπηρεσία”.
Ολα αυτά για να μπορούν να εξαπατήσουν τα media shops αλλά και τα εμπορικά τμήματα-γραφεία τύπου των τραπεζών και άλλων Οργανισμών.
Ολοι αυτοί θα πρέπει να γνωρίζουν ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν σε κανένα site πάνω από 80.000 ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΠΕΤΕΣ. Εκεί που βρισκόταν τις καλές εποχές ο μέσος όρος κυκλοφορίας των εφημερίδων.
Οσα media media shops, τράπεζες και δημόσιοι οργανισμοί πιστεύουν ότι υπάρχουν πάνω από 100.000 αναγνώστες ημερησίως σε ένα site έχουν εξαπατηθεί.
Ακολουθεί το ρεπορτάζ της Εφημερίδας των Συντακτών αλλά και οι κατά καιρούς αποκαλύψεις του “Κουρδιστού Πορτοκαλιού” για την αλλοίωση των επισκεψιμοτήτων.

Καταγγελία-φωτιά στην εταιρεία τηλεπικοινωνιών Verizon Communications για την συμμορία που αλλοιώνει τις επισκεψιμότητες ιστοσελίδων στην Ελλάδα εμπορευόμενη  τη μηχανή αναζήτησης, την υπηρεσία ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και τη διαδικτυακή πύλη της Yahoo, τα οποία εξαγοράστηκαν αντί 4,83 δισεκατομμυρίων από την Verizon. Οι Ελληνες “ατσίδες” πουλάνε τις υπηρεσίες τους σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες που δηλώνουν “πρώτες” σε επισκεψιμότητα στην Ελλάδα.

Σήμερα κυκλοφόρησε μία ακόμη είδηση-την αναδημοσιεύει το Πρώτο Θέμα-για τον Τιτανικό της Yahoo:Ένα από τα τελευταία κεφάλαια των αποτυχημένων προσπαθειών της εταιρείας να ανακάμψει, έκλεισε το βράδυ της 9ης Ιανουαρίου, όταν η Yahoo ανακοίνωσε ότι θα αλλάξει το όνομά της όταν ολοκληρωθεί η πώληση των βασικών της δραστηριοτήτων στη Verizon. Μάλιστα, έξι διευθυντές, συμπεριλαμβανομένης και της CEO, Marissa Mayer, θα παραιτηθούν από το διοικητικό συμβούλιο. Η Mayer πιθανώς θα διατηρήσει την κορυφαία θέση του μάνατζμεντ.
Νέος πρόεδρος της εταιρείας ορίσθηκε από χθες ο Έρικ Μπραντ, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ, τη βρετανική «Γκάρντιαν» και την «Ουάσιγκτον Ποστ».
Η εταιρεία τηλεπικοινωνιών Verizon Communications συμφώνησε πέρυσι τον Ιούλιο να αγοράσει αντί 4,83 δισεκατομμυρίων δολαρίων τη μηχανή αναζήτησης, την υπηρεσία ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και τη διαδικτυακή πύλη της Yahoo, τα οποία θα διατηρήσουν το σημερινό όνομά τους.
Η υπόλοιπη Yahoo, που δεν θα πωληθεί, θα λέγεται πλέον Altaba (συνδυασμός των λέξεων alternative και Alibaba), η οποία θα είναι μια εισηγμένη στο χρηματιστήριο εταιρεία συμμετοχών (holding company). Πρόκειται για τον τωρινό επενδυτικό βραχίονα της Yahoo, που θα παραμείνει στα χέρια των σημερινών μετόχων της εταιρείας και, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει μεγάλης αξίας μερίδια συμμετοχών 36% στη Yahoo Ιαπωνίας και 16% στην κινεζική Alibaba. Αυτό το επενδυτικό τμήμα της Yahoo δεν έχει ούτε προϊόντα, ούτε προσωπικό.
Η συμφωνία εξαγοράς, που θέτει τέλος στην 21 ετών ιστορία της ανεξάρτητης Yahoo, αναμένεται να οριστικοποιηθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017.
Όταν η Mayer ανέλαβε διευθύνουσα σύμβουλος, το Yahoo ήταν μια εταιρεία με 4 δισεκατομμύρια δολάρια ετήσια έσοδα, 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και ένα δισεκατομμύριο χρήστες. Μετά την διάσπασή της σε κομμάτια, δεν θα είναι τίποτα περισσότερο από μια «εναλλακτική Alibaba.”
O EΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΜΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ YAHOO ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΡΑΣΕ Η VERIZON
Πρώην στέλεχος της Yahoo Eλλάδος τριγυρνάει στα γραφεία των εκδοτών του διαδικτύου και μαζεύει πεντοχίλιαρα κάθε μήνα.
Στη πραγματικότητα εμπορεύεται τους 600.000 φίλους που είχε ο παγκόσμιος κολοσσός στην Ελλάδα πριν φαληρίσει μια και τα στελέχη του με λαμογιές που θυμίζουν Νεοέλληνα και τρελές σπατάλες εφήμερου glamour για το θεαθήναι-όπως γράφει το Πρώτο Θέμα-“κατάφεραν” μια εταιρία που άξιζε 125 δισ. δολάρια να  άλλαξει χέρια για μόλις 5 δισ.!
Στη χώρα μας έχουμε συνηθίσει από ασυδοσίες εταιρειών. Το ιστορικό της μερικώς ασθενούς επιχειρηματικότητας που χαρακτηρίζει την Ελλάδα είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες, με ελάχιστες εξαιρέσεις.
Ετσι ο Ελληνας ατσίδας πρώην στέλεχος της Υahoo άρχισε να τριγυρνάει τα γραφεία ιστοσελίδων (ανάμεσά τους πολλές που εμφανίζονται πρώτες σε επισκεψιμότητα) και να μαζεύει πεντοχίλιαρα. Ποια είναι η μέθοδος που χρησιμοποιεί;
Τόσο στην εγχώρια σελίδα της Yahoo όσο και σε 2-3 άλλες σελίδες στο facebook αναπαράγει ειδήσεις από τα site των εκδοτών που του σπρώχνουν την κασαδούρα. Oι συγκεκριμένες 2-3 σελίδες στο facebook έχουν σαν φίλους μια βιομηχανία με ψεύτικα προφίλ-ρομπότ. Χιλιάδες σελίδες των φίλων είναι πανομοιότυπες. Μόνο 3-4 φωτογραφίες και τίποτε άλλο. Ολόκληρη μπίζνα στημένη πάνω σε μια απάτη.
Αποτέλεσμα η δική τους επισκεψιμότητα να ντοπάρεται με τεχνητό τρόπο και να εμφανίζουν μεγάλα νούμερα. Στην συνέχεια οι εκδότες με τα ντοπαρισμένα νούμερα πηγαίνουν στα media shops και παίρνουν διαφημιστικό χρήμα αναντίστοιχο με εκείνο της πραγματικής επισκεψιμότητας που έχουν.
Στο τέλος οι μεγάλοι χαμένοι είναι οι πελάτες των διαφημιστικών εταιρειών που αποδέχονται τις εισηγήσεις τους για να διαφημισθούν σε sites που δεν διαβάζονται και στα οποία ο αναγνώστης έχει ελάχιστη παραμονή.
Απλά μπαίνει σπρωγμένος από τη σελίδα της yahoo (;) και τις δύο-τρεις σελίδες του fb και στην συνέχεια φεύγει τρέχοντας. Δεν διαβάζει κείμενα (έτσι κι αλλιώς όλοι αυτοί τις ίδιες ειδήσεις αναπαράγουν) με αποτέλεσμα να μην βλέπει και τις διαφημίσεις που φιλοξενούν.
Μιλάμε για μεγάλη παράγκα σε βάρος των διαφημιζόμενων.
Οι επιχειρηματίες εάν δεν θέλουν να καταστραφούν πρέπει να απαιτούν από τα media shops να μάθουν τα πάντα για την συγκεκριμένη κομπίνα.
Διαφορετικά πετάνε τα λεφτά τους σε πηγάδι χωρίς πάτο και κάποιοι διάγουν πολυτελή ζωή σε βάρος των κορόιδων.
Ειδικά η λίστα της ALEXA είναι τόσο μαιμού εξαιτίας παρόμοιων κομπιναδόρων που είναι εντελώς αναξιόπιστη σαν εργαλείο.
Για δε την συγκεκριμένη υπόθεση τρέχει αυτό το διάστημα μια καταγγελία φωτιά…
ς αποκαλύψαμε σε συνεχείς αναρτήσεις μας οι χακαρισμένοι λογαριασμοί της εταιρίας γίνονται όργανο αλλοίωσης επισκεψιμοτήτων των sites που δηλώνουν “πρώτα” στη χώρα μας ενώ οι ιδιοκτήτες τους εξαπατούν τα media shops δηλώνοντας ότι έχουν 200.000 και 300.000 μοναδικούς επισκέπτες και σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις εμφανίζουν ακόμη και 1.000.000 εκατ. μοναδικούς αναγνώστες την ημέρα.
Με βάση αυτά τα πλασματικά στοιχεία εξαπατούν τα media shops κι αυτά άθελά τους τούς επιχειρηματίες πελάτες τους. Το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” έχει κατ΄επανάληψη αναφερθεί σ΄αυτούς τους λογαριασμούς σαν μέσο αλλοίωσης των επισκεψιμοτήτων των sites στην Ελλάδα.
Μάλιστα οι εγχώριοι “ειδικοί” έχουν το θράσος να διατηρούν και μια ελληνική ψευδοεκδοχή.
Οι χακαρισμένοι λογαριασμοί της Yahoo έχουν γίνει μάλιστα και σελίδες στο facebook από τους εγχώριους ειδικούς οι οποίοι εμπορεύονται τους χακαρισμένους λογαριασμούς της Yahoo. Σε πολλά site από αυτά που εμφανίζονται πρώτα στην διαβόητη λίστα της Alexa οι χακαρισμένοι λογαριασμοί της Yahoo από τους Ελληνες ειδικούς έχουν συμβάλλει στο ντοπάρισμα. Σε πολλές περιπτώσεις εμφανίζεται η Υahoo ανάμεσα στις πηγές επισκεψιμότητας του site. Δηλαδή οι χακαρισμένοι λογαριασμοί της εταιρίας. Στο τέλος της μέρας οι επιχειρηματίες και οι επιχειρήσεις που διαφημίζονται σ΄αυτά τα sites πληρώνουν για χρυσάφι τους πέτσινους αναγνώστες.
Η έκρηξη των διαδικτυακών ΜΜΕ, η “θανάσιμη” υποχώρηση των εντύπων και οι μπίζνες των εκατομμυρίων σε βάρος των επιχειρηματιών.
Οχι. Δεν θα μπορούσε να μείνει αλώβητο το νέο γήπεδο ανταγωνισμού των ΜΜΕ, το Διαδίκτυο. Αλλωστε με φόντο την Κολομβία των Βαλκανίων όλα μπορούν να συμβούν. Και συμβαίνουν.
Τι συμβαίνει ακριβώς;
Το διαδίκτυο επειδή δεν απαιτεί αγορά χαρτιού και εκτύπωση έχει μετατραπεί σε πεδίο δράσης εύκολου πλουτισμού για τους επιτήδειους εκδότες-ιδιοκτήτες των sites.
Κι αυτό γιατί το μπάτζετ που διέθεταν οι επιχειρηματίες για καταχωρήσεις στον Τύπο μεταφέρεται στο διαδίκτυο.
Στο “ελληνικό διαδίκτυο” ο πραγματικός μέσος όρος μοναδικών επισκεπτών σε μια ενημερωτική ιστοσελίδα δεν μπορεί να ξεπεράσει τους 150.000 μοναδικούς επισκέπτες ημερησίως.
Κι όμως δεκάδες ιστότοποι στέλνουν στα media shops ιλιγγιώδη και απίστευτα νούμερα επισκεψιμότητας που φθάνουν από 300.000 μοναδικούς επισκέπτες έως ακόμη και 1.000.000 εκατ. ημερησίως. 
Εχει χαθεί η μπάλα στην κυριολεξία.
Πως γίνονται οι αλλιώσεις των επισκεψιμοτήτων; Υπάρχουν άπειροι τρόποι.
Στο χώρο του διαδικτύου κυκλοφορούν διάφορες “συμμορίες” που αναλαμβάνουν με αμοιβή (5.000-25.000 ευρώ μηνιαίως) να αλλοιώσουν τα στοιχεία επισκεψιμότητας ενός site.
Μία από αυτές τις συμμορίες χρησιμοποιεί τους χιλιάδες ακολούθους που είχε η (σήμερα χρεοκοπημένη) Yahoo στην Ελλάδα.
Ο εκδότης πληρώνει τον “ειδικό” και αυτός φροντίζει να εμφανίζει αναρτήσεις από τα sites που πληρώνουν στην ιστοσελίδα της χρεοκοπημένης εταιρίας που κάποιοι φροντίζουν να εμπορεύονται στη χώρα μας.
Οι ίδιοι έχουν κατασκευάσει με τους ακoλούθους της Yahoo και 3-4 σελίδες στο facebook με 600.000 και πλέον υπαρκτούς και ανύπαρκτους “φίλους”.
Ο εκδότης ενός site πληρώνει ώστε οι αναρτήσεις του να εμφανίζονται τόσο στα προτεινόμενα της εγχώριας Yahoo όσο και στις συγκεκριμένες σελίδες στο facebook.
Eτσι από τους 600.000 που θα δουν μια ανάρτηση και οι 200.000 να πατήσουν πάνω στο σχετικό link απογειώνουν την επισκεψιμότητα.
Αλλος τρόπος αλλοίωσης είναι οι προσθήκες “ασφάλειας” για τους servers που προσφέρουν πανίσχυρες πολυεθνικές οι οποίες πουλάνε αυτά τα προιόντα. Εδώ η αλλοίωση των επισκεψιμοτήτων γίνεται “νόμιμα”.
Επίσης πολλοί ιδιοκτήτες sites καταφεύγουν στην κατασκευή δικών τους servers ώστε να μπορούν να ντοπάρουν τις επισκεψιμότητες.
Ετσι εμφανίζονται sites που τα (αντι)γράφουν μαθητευόμενοι δημοσιογράφοι των 300 ευρώ με επισκεψιμότητες ακόμη και 1.000.000 εκατ. μοναδικών επισκεπτών τη μέρα.
Οι 1 εκατομμύριο φανταστικοί αναγνώστες συγκινούν τα media shops τα οποία από μία άποψη είναι ανυπεράσπιστα σ΄αυτό το νταλαβέρι.
Απλά αποδέχονται τα στοιχεία που τους δίνουν οι ιδιοκτήτες των sites όπως η Επιτροπή που διεξήγαγε τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες αποδέχθηκε τα βοσκοτόπια του Καλογρίτσα. Ακριτα και χωρίς έλεγχο.
Ετσι τα media shops ανταμείβουν με ιλιγγιώδη ποσά πέτσινες επισκεψιμότητες δίνοντας διαφήμιση σε sites με κατασκευασμένους αναγνώστες.
Αποτέλεσμα ο επιχειρηματίας να πληρώνει για να διαφημίσει το προιόν του με την ψευδαίσθηση του 1.000.000 εκατ. μοναδικών επισκεπτών.
Αυτού του είδους οι λαθροχειρίες ισοπεδώνουν τις προσπάθειες ιστοσελίδων οι οποίες προσπαθούν να επιβιώσουν με έντιμο τρόπο και υπογραφές καταξιωμένων δημοσιογράφων όπως ο Αθανασιος Χ. Παπανδρόπουλος, ο Τάσος Παπαδόπουλος, ο Φάνης Ζουρόπουλος και πολλοί ακόμη από τους “τελευταίους των Μοικανών”
Εκεί που μπορεί κανείς να διαπιστώσει ψήγματα αλήθειας είναι η παραμονή του αναγνώστη σε μια ιστοσελίδα.
Λίγοι γνωρίζουν ότι το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” για παράδειγμα βρίσκεται στις 3 πρώτες θέσεις σε διάρκεια παραμονής τους αναγνώστη στην σελίδα. Ο μέσος όρος παραμονής του αναγνώστη στο “Κουρδιστό Πορτοκάλι” είναι πάνω από 8′ ημερησίως. Βρισκόμαστε ανάμεσα στα 3 πρώτα ενημερωτικά sites στην Ελλάδα σε παραμονή του επισκέπτη. Αυτό σημαίνει ότι οι αναγνώστες μας διαβάζουν, βλέπουν τα banners και τα advertorials των πελατών μας.
Ο χρόνος αυτός είναι πολύ μεγαλύτερος από τις αντίστοιχες ιστοσελίδων που εμφανίζονται ανάμεσα στους “20 πρώτους”.
Το έπαθλο της απάτης και της αλλοίωσης ανέρχεται σε κάποιες περιπτώσεις σε ποσά που ξεπερνούν το 1.000.000 εκατ. ευρώ.
Αυτά τα ποσά συγκεντρώνουν ιδιοκτήτες sites πουλώντας αλλοιωμένες επισκεψιμότητες στα media shops και αυτά με την σειρά τους χρεώνουν τους ανυπεράσπιστους επιχειρηματίες οι οποίοι έχουν την ψευδαίσθηση ότι απευθύνονται σε “ποιοτικό” κοινό εκατομμυρίων αναγνωστών.
Καληνύχτα σας από την Κολομβία των Βαλκανίων.
Εκτός από τις κυκλοφορίες των εφημερίδων, αποκαλύπτεται τώρα ότι παραποιούνται και οι επισκεψιμότητες των ιστοσελίδων στην Ελλάδα με αποτέλεσμα να παραπλανώνται εκτός από τους αναγνώστες και οι διαφημιζόμενοι…
Την αφορμή-γράφει η Εφημερίδα “Δημοκρατία”- για να αρχίσει να ξετυλίγεται το σχετικό κουβάρι έδωσαν, σύμφωνα με δημοσιεύματα, οι εξελίξεις σχετικά με την Yahoo η οποία ανακοίνωσε προ ημερών ότι, ύστερα από την αποτυχία των προσπαθειών της να ανακάμψει, θα αλλάξει το όνομά της όταν ολοκληρωθεί η πώληση των βασικών της δραστηριοτήτων.Αξιζει να σημειωσουμε οτι ολοκληρωνεται ουσιαστικα η μεταβιβαση της μηχανής αναζήτησης, της υπηρεσίας ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και της διαδικτυακής πύλης στην Verizon Communications αντί του ποσου των 4,83 δισεκατομμυρίων δολαρίων!!
Στην Ελλάδα, λοιπόν, όπου η Yahoo διαθέτει περίπου 600.000 διαδικτυακούς φίλους, πρώην στέλεχος της καταγγέλλεται ότι, εκμεταλλευόμενο αυτή τη θολή και μεταβατική κατάσταση,και προφανως εν αγνοια της ιδιας της εταιρειας , κάνει διάφορες κινήσεις προς όφελός του. Έχει κατ’ αρχάς τη δυνατότητα να αναπαράγει στην εγχώρια σελίδα της Yahoo επιλεκτικά ειδήσεις από τα sites που προτιμά ο ίδιος. Όπως υποστηρίζει μάλιστα ενα απο τα μεγαλυτερα ανεξαρτητα sites ,το kourdistoportocali.com , η αναπαραγωγή και προώθηση αυτή συνοδεύεται από σημαντικά οικονομικά ανταλλάγματα σε μηνιαία βάση!
Εκτός από την ελληνική σελίδα της Yahoo, μεγάλο παιχνίδι με τις επισκεψιμότητες αναφέρεται ότι γίνεται παράλληλα, από τους ίδιους ανθρώπους, μέσω και του facebook. Συγκεκριμένα έχουν δημιουργηθεί μερικές σελίδες στις οποίες προστίθεται με ψεύτικα προφίλ-ρομπότ πολύ μεγάλος αριθμός «φίλων» οι οποίοι όμως είναι εικονικοί και επί της ουσίας ανύπαρκτοι. Τα λεγόμενα «προφίλ» τους είναι πανομοιότυπα, περιλαμβάνοντας απλώς λίγες φωτογραφίες και τίποτε άλλο. Όμως χρησιμοποιούνται ώστε μέσω αυτών να αναπαράγονται και να διαχέονται στο χώρο του διαδικτύου τα sites που έχουν επιλεγεί, φουσκώνοντας την επισκεψιμότητά τους.
Με αυτό το ντοπάρισμα, αλλοιώνεται η πραγματική εικόνα επιτρέποντας ωστόσο στους ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων sites -που εμφανίζονται ως δήθεν μεγάλα και κυρίαρχα- να πηγαίνουν στις διαφημιστικές εταιρείες και να αποσπούν διαφημίσεις που όμως δεν αντιστοιχούν στα αληθινά μεγέθη της επισκεψιμότητάς τους!
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, της τεχνητής αλλοίωσης, επηρεάζεται και η σειρά κατάταξης των ιστοσελίδων στην γνωστή μηχανή ALEXA με αποτέλεσμα η λίστα που παρουσιάζει να καθίσταται εκ των πραγμάτων εντελώς αναξιόπιστη ως εργαλείο.
Εκτός από τους αναγνώστες, έως τώρα έχουν άγνοια και οι πιο πολλοί διαφημιζόμενοι για τις μεθοδεύσεις αυτές οι οποίες καταλήγουν εις βάρος τους αφού πληρώνουν μεν, πιστεύοντας ότι προβάλλονται από μεγάλες ιστοσελίδες με ισχυρή απήχηση στο κοινό του διαδικτύου, αλλά τελικά οι διαφημίσεις τους καταλήγουν άχρηστες αφού δεν τις βλέπει σχεδόν κανείς. Οι πελάτες των διαφημιστικών εταιρειών που αποδέχονται τέτοιες εισηγήσεις για να διαφημισθούν σε sites που δεν διαβάζονται πιάνονται θύματα πετώντας τα χρήματά τους σε πηγάδι χωρίς πάτο. Για τους ειδικούς μάλιστα η απάτη είναι εύκολο να διακριβωθεί αφού υπάρχει ένα αρκετά ασφαλές κριτήριο. Από τα αναλυτικά -και όχι τα πρόχειρα- στατιστικά στοιχεία για κάθε site προκύπτει ο χρόνος παραμονής κάθε αναγνώστη σε αυτό. Και όσο περισσότερο «μαϊμού» είναι η επισκεψιμότητα, τόσο ελαχιστοποιείται ο χρόνος παραμονής…
alexa5-e1454576512473

Πως ένας διαφημιζόμενος μπορεί να καταστραφεί εάν πιστέψει τις μαϊμού πρωτιές και τα excelάκια

Mε τα αδικήματα της σύστασης εγκληματικής συμμορίας στο διαδίκτυο, η οποία ανάμεσα στα άλλα συμπεριλαμβάνει εκείνο του ξεπλύματος μαύρου χρήματος και της φοροδιαφυγής, φλερτάρουν τα μέλη της σκοτεινής μπίζνας (που έστησαν κάποιοι παρακμιακοί τύποι οι οποίοι δηλώνουν πρώην εργαζόμενοι της Yahoo) με αιχμή του δόρατος τουλάχιστο 2 σελίδες στο facebook με πάνω από 550.000 “φίλους”- στην πλειοψηφία τους ψεύτικα προφίλ.
Η συγκεκριμένη ομάδα, σύμφωνα με πληροφορίες, έναντι συνδρομής που κυμαίνεται από 1.000 έως 2.000 ευρώ το μήνα (πρόκειται για μάυρο χρήμα στο μεγαλύτερο μέρος του) αναλαμβάνει την “προώθηση” των αναρτήσεων από διάφορα sites στις ιστοσελίδες της στο facebook.
Χρησιμοποιεί το Facebook-social media για να μην γίνεται αντιληπτός ο τρόπος της εξαπάτησης.
Ετσι ο server της που μπορεί να είναι κάπου στη Χιλή ή στο γαμαμπούμπου “χτυπάει” τις αναρτήσεις των sites του εκάστοτε σαρδανάπαλου εκδότη που πληρώνει για να εξασφαλίσει πλασματικά νούμερα μια και οι άχρηστοι συντάκτες-“δημοσιογράφοι” των 400 ευρώ δεν μπορούν να κάνουν ελκυστικό το προιόν.
Ανάμεσα στους πελάτες των συγκεκριμένων εταιρειών και γνωστοί εκδότες μηντιακού ομίλου με πολλούς τίτλους, έντυπους και ηλεκτρονικούς.
Η εξαπάτηση με τις επισκεψιμότητας καταλήγει σε βάρος των δύστυχων διαφημιζόμενων μικρών και μεγάλων εταιρειών, οι οποίοι πέφτουν θύματα τόσο του media shop όσο και του αδίστακτου ιδιοκτήτη του ΜΜΕ ο οποίος χρησιμοποιεί το επιχείρημα “αφού το κάνουν οι άλλοι γιατί να μην κλέβω κι εγώ”.
Ποιοι είναι αυτοί που πληρώνουν τέτοιου είδους συνδρομές; Με κάποιες εξαιρέσεις οι ιδιοκτήτες των sites που εμφανίζονται στις 100 πρώτες θέσεις της Alexa, χωρίς να σημαίνει ότι Αlexa έχει ευθύνες για το πλιάτσικο που γίνεται.
Η Alexa όμως οφείλει να μην έχει στην λίστα της τα sites που δεν έχουν εγγραφεί στην υπηρεσία της, που δεν έχουν πιστοποιηθεί σε εκείνη και τα οποία εμφανίζει στις λίστες της με κατά προσέγγιση εκτιμήσεις. Αυτό είναι το φάουλ της Alexa. Είναι ένα φάουλ που έχει οικονομικό κόστος-επιπτώσεις για όσους είναι στις λίστες της χωρίς να έχουν δώσει την έγκρισή τους.
Η ομαδούλα τώρα που εμφανίζει σαν ακόλουθους-φίλους της στις δύο σελίδες της στο fb 500 και 600 χιλιάδες κονομάει χοντρά μάυρα λεφτά και οι ιδιοκτήτες των sites πουλάνε τις πλασματικές θέσεις στην λίστα της Alexa στα media shops!
To αποτέλεσμα στο τέλος της μέρας είναι να καταστρέφονται οικονομικά οι επιχειρηματίες-διαφημιζόμενοι που πείθονται από τους διαφημιστές τους να βάλουν διαφήμιση στους δήθεν 100 “πρώτους” της Αlexa!
Πολλά σεσημασμένα ονόματα της εγχώριας τηλεδημοσιογραφίας και όχι μόνο που υποδύονται τους ιδιοκτήτες sites έχουν προσφύγει στην συγκεκριμένη ομάδα-συμμορία για να φουσκώσουν την ανύπαρκτη, στην πραγματικότητα, επισκεψιμότητά τους.
Το συγκεκριμένο παραμάγαζο με τις δύο (τουλάχιστο) εργολαβικές σελίδες στο fb είναι ένα από τα πολλά που έχουν στηθεί (εξαιρούμε την αθλιότητα με τα ρομποτάκια) ώστε να αλλοιώνουν έναντι συνδρομής την επισκεψιμότητα των sites. Aλλος τρόπος είναι το refresh που γίνεται όταν επισκέπτεται κάποιος μια σελίδαπου δουλεύει με αυτές τις μεθόδους, οπότε τον μετράει παραπάνω. Για την εγκληματική δράση της συγκεκριμένης συμμορίας έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιες αρχές εντός και εκτός Ελλάδος.
Εχουμε να κάνουμε με σκάνδαλο το οποίο μπορεί να οδηγήσει στη φυλακή την συμμοριούλα με όλη την ανθολογία του ποινικού κώδικα. Στο μεταξύ θα πρέπει να ενημερωθούν οι διαφημιζόμενοι και τα media shops. Θα επανέλθουμε.
Aναγνώστης
http://kourdistoportocali.com/