7 Φεβ 2017

Η Μαρέβα ήταν σε διάσταση 8 χρόνια, αλλά ο Μητσοτάκης δεν το ήξερε! ΑΛΗΘΕΙΑ εκει στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ θα συνενοηθουν να μην λενε ψεματα.......ΔΕΙΤΕ το βιντεο και θα καταλαβετε!!!

ΕΧΟΥΝ μπλεξει τα μπουτια τους.....ο ΚΟΥΛΗΣ και η ΜΑΡΕΒΑ ,ΑΛΛΑ λεει ο ενας αλλα ο αλλος..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ τι ακριβως λεει η ΜΑΡΕΒΑ!!!
ΙΙ. Από το 2006 έως το 2014 έζησα την δυσκολότερη φάση της ζωής μου, γιατί βρέθηκα μακριά από τον άνδρα μου, Κυριάκο Μητσοτάκη, τον σύντροφό μου και πατέρα των τριών παιδιών μας.
Μέσα σε αυτή την προσωπική δίνη,
προσπάθησα να σταθώ όρθια, στην πορεία η ισχυρή αγάπη για τα παιδιά μας και το βάθος των συναισθημάτων μας ένωσε πάλι το 2014. Δυστυχώς η βιτριολική διάθεση κάποιων, από την επομένη της εκλογής του συζύγου μου στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, και, η τοξικότητα της πολιτικής αντιπαράθεσης στην χώρα μας οδήγησαν στο σημείο, αυτήν την τραγική για μας περίοδο, να την μεταλλάξουν ως προσπάθειά μας να αποφύγουμε δήθεν την δήλωση πόθεν έσχες. Ουδέν αναληθέστερον. Ο άνδρας μου από το 2006 είχε δηλώσει στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής την υφιστάμενη διάσταση και το 2008 καταθέσαμε αίτηση συναινετικού διαζυγίου και ακολούθησε η πρώτη επ’ακροατηρίω συζήτηση ( ο νόμος τότε απαιτούσε δύο συζητήσεις για την έκδοση του διαζυγίου). Πλήθος από χολώδη δημοσιεύματα εκείνης της περιόδου ασχολούνταν με την χωριστή προσωπική μας ζωή.