1 Φεβ 2017

Πάολα: Ζει στο ίδιο σπίτι με τον πρώην και τον νυν σύντροφό της! ΚΑΛΑ ο αλλος παιρνει ματι μονο???

Συνέντευξη παραχώρησε η Πάολα στην εφημερίδα Real Life και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στην προσωπική της ζωή.
Μεταξύ άλλων, η τραγουδίστρια παραδέχτηκε ότι μένει στο ίδιο σπίτι με τον πρώην σύζυγό της, Φώτη Ζογγλοπίτη, όσο και με τον νυν σύντροφό της,
τον Μιχάλη.
«Συζούμε αρμονικά. Δεν κοιμόμαστε μαζί. Δεν έχω πάρει διαζύγιο από τον Φώτη. Ήταν ένας γάμος με τον άνθρωπο που γνώρισα παιδί, τον ερωτεύτηκα και με ερωτεύτηκε και είμαστε και θα είμαστε πάντα μαζί. Παντρεύτηκα 18 χρόνων. Όταν παντρευτήκαμε ο Φώτης και εγώ ήμασταν δύο παιδιά και περιμέναμε την Παολίνα. Ο άντρας αυτός στάθηκε με απίστευτο σεβασμό απέναντί μου. Η μητέρα μου έχει να το λέει. Δεν καθόταν καν στο τραπέζι αν δεν καθόμουν πρώτη εγώ. Και το παιδάκι μας το μεγαλώσαμε ευλαβικά», είπε χαρακτηριστικά.
http://www.thestival.gr/