15 Μαρ 2017

Απίστευτη κομπίνα -Τους έταζαν δουλειά στην Αγγλία και τελικά τους ενέπλεκαν σε απάτη με αυτοκίνητα

Μία απίστευτη καταγγελία διαδικτυακής απάτης με θύματα ανέργους που αναζητούν εργασία στο εξωτερικό, αλλά και πολίτες που αναζητούν αυτοκίνητα μέσω αγγελιών, φέρνει στη δημοσιότητα το..
iefimerida.gr.
Οι επιτήδειοι, σύμφωνα με τις καταγγελίες, υπόσχονται εργασία στη Μεγάλη Βρετανία με πολύ καλούς μισθούς και ζητούν από Ελληνες ανέργους να συμπληρώσουν μία φόρμα με τα πλήρη στοιχεία τους και έναν λογαριασμό ΔΕΚΟ για να ταυτοποιήσουν τη διεύθυνσή τους. Αφού πλέον έχουν στα χέρια τους τα στοιχεία του ανέργου, βάζουν αγγελίες στο όνομά του και πωλούν ακριβά αυτοκίνητα σε πολύ χαμηλές τιμές. 
Πώς στήνουν την κομπίνα
Δηλώνουν Έλληνες του εξωτερικού. Στέλνουν όλα τα πλαστά, αλλά απαραίτητα για την αγορά αυτοκινήτου, έγγραφα στους υποψήφιους αγοραστές (με τα στοιχεία του ανέργου) . Ζητούν από τα υποψήφια θύματα τους να καταθέσουν μια προκαταβολή σε τραπεζικό λογαριασμό στη Μεγάλη Βρετανία και στη συνέχεια εξαφανίζονται.

Οι αγοραστές στρέφονται εναντίον αυτών που έψαχναν δουλειά
Σύμφωνα πάντα με την απίστευτη καταγγελία ο αγοραστής του υποτιθέμενου αυτοκινήτου στρέφεται εναντίον του ανέργου. Οι αετονύχηδες θησαυρίζουν και τα δύο θύματα τους εμπλέκονται σε μια χρονοβόρα δικαστική διαμάχη. 
Μητέρα ανέργου που έχει δεχτεί τουλάχιστον δύο μηνύσεις για αυτήν την υπόθεση ξεσπά στο iefimerida: “Το παιδί μου είναι άνεργο εδώ και τρία χρόνια. Είδε αυτή την αγγελία και χαρούμενο μου είπε ότι επιτέλους θα μπορέσει να εργαστεί και να εξασφαλίσει και ένα καλό μεροκάματο στο Λονδίνο. 
Πρόκειται για μία συγκεκριμένη αγγελία και έχω όλα τα στοιχεία τεκμηριωμένα με έγγραφα. Την έχουν ανεβάσει σχεδόν σε όλα τα site.  Υπόσχεται εργασία στην Αγγλία. Του ζήτησαν ταυτότητα, λογαριασμό ΔΕΚΟ και το διαβατήριο και αυτός αφελώς τα έστειλε. Από εκεί και πέρα άρχισε το μαρτύριο. Μέχρι στιγμής ξέρω 5 αυτοκίνητα τα οποία έχουν πουλήσει στο όνομα του γιου μου. 
Προσπαθώ να βρω και άλλα άτομα, τα οποία είναι θύματα. Σε βάρος του παιδιού μου έχουν υποβληθεί δύο μηνύσεις  και ακόμα μία υπόθεση βρίσκεται στο στάδιο της προανάκρισης.  Υπάρχουν ακόμα δύο θύματα που δεν γνωρίζουμε τα ονόματά τους ή τα στοιχεία τους αλλά δεν έχουν κινηθεί νομικά εναντίον μας.  Εμείς ενημερώσαμε την δίωξη από το 2015. Θα έπρεπε τουλάχιστον να κατεβάσουν από το διαδίκτυο την αγγελία που αναφέρεται το όνομα του παιδιού μου.  
Δεν το έκαναν οι αρχές το έκανα εγώ. Έχω βρει ακόμα τρεις αγγελίες σε διάφορες ιστοσελί
δες της επαρχίας.  Ο γιος μου έκανε μήνυση κατά αγνώστων και προσκομίσαμε όλα τα στοιχεία που είχαμε συγκέντρωσει για την πώληση του αυτοκινήτου. Ζητάμε να ανοιχτούν οι λογαριασμοί των ατόμων, στα οποία, έκαναν τα θύματα κατάθεση. Αυτοί οι λογαριασμοί βρίσκονται στην Αγγλία. Επίσης  να βρουν τα ηλεκτρονικά ίχνη και να ανοίξουν οι τηλεφωνικές συνδέσεις για να καταλήξουν στην ταυτότητα των πραγματικών δραστών. Επικοινωνήσαμε με ακόμα ένα θύμα και δεν ξέρω και στο όνομα αυτου του ανθρώπου πόσα αυτοκίνητα έχουν πουλήσει. 
Ζητώ να δημοσιοποιηθεί η υπόθεση για να κινητοποιηθούν οι αρχές και να βοηθήσουν τόσο το παιδί μου, όσο και όλους τους υπόλοιπους ανέργους που πέφτουν θύματα  αναζητώντας εργασία. 
Τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση των αρχών.”
 iefimerida.gr