20 Απρ 2017

Ο ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ ξεβρακωνει την μονταζιερα του ΚΟΥΛΗ και του ΑΔΩΝΙ

Δεν αισθανθηκα οτι μου κάνει καποιος bullying :) Σιγά μην με τρομάξουν (χαχαχα!!) οι τρολλιές ως επι το πλείστον νεοσυστατων προφίλ (που πολλά ουτε πραγματικές φωτογραφίες καν έχουν) τα
οποία χωρις να έχουν ουσιαστική δραστηριότητα "νεκραναστήθηκαν" για να μου κάνουν κριτικη με σχεδόν ταυτόσημες εκφράσεις. Εξαιρετικός συγχρονισμός με πηγή τον ίδιο server! (Που να αποκαλύψω κι άλλα! Αλλά είπαμε αντίθετα με άλλους εγώ ξέρω απο timing. Και κυρίως: Δεν εχω αυτό που αποκαλώ μικροπολιτικές φιλοδοξίες).
Βρε παιδιά της μονταζιέρας που ηταν κάποτε σ ενα μισοσκοτεινο δωματιάκι με πολλά pc's μην εκτίθεσθε τόσο. Οι δικοί σας σας ...πουλανε. Και μαλιστα στεγνά. Μη ξεχνάτε. Εχω άριστες πηγές. Παντού. Και μάλιστα...δίπλα. Καλό βράδυ...