15 Μαΐ 2017

Η ΖΩΖΩ που ντραπηκε...να του πιασει το χερι......Απωθημενο και αυτο τωρα που μεγαλωσαν τα πιτσουνακια..

Μια ιδιαίτερη συνέντευξη έδωσαν στο σημερινό «Βημαgazino» ο Γιάννης Μπουτάρης και η Ζωζώ Σαπουντζάκη. Υπό τον τίτλο  «νέοι για πάντα» τα δύο πολύ γνωστά δημόσια πρόσωπα λένε πολλά και ενδιαφέροντα. 
Οπως η αναφορά της γνωστής ηθοποιού για μια συνάντηση μαζί του στον αέρα, καθώς
λέει ότι τον θαύμαζε πάντα για την καλοσύνη και τον ντομπροσύνη του. «Ταξίδευα πριν από πολλά χρόνια σε μια πτήση από την Αθήνα και ζήτησα να πιω κρασί του Μπουτάρη. Καθόταν λίγες θέσεις παραδίπλα και πήγα να του πιάσω το χέρι, αλλά ντράπηκα. Κοίταζε ίσια μπροστά του και έδειχνε βαθιά λυπημένος. Ηταν η εποχή που είχε χάσει την γυναίκα του», θυμάται η Σαπουντζάκη για την Μπουτάρη.
 Για την μακαρίτισσα Αθηνά Μπουτάρη υπάρχει μια αναφορά και του ίδιου του δημάρχου. «Όταν μεγάλωσαν οι γιοι μου και μπήκαν στη δουλειά μου είπε η μακαρίτισσα η Αθηνά. ΄΄Πρόσεξε, τρία κοκόρια δεν χωράνε κάτω από το ίδιο καπέλο. Άσε τα παιδιά να αναλάβουν την επιχείρηση και εσύ κάνε κάτι άλλο’’, που είπε. Ετσι ανακατεύτηκα με το δήμο. Είπα μέσα μου: ΄΄Αγαπώ την πόλη μου, όλα τα άλλα τα αφήνω πίσω μου. Οση ζωντάνια διαθέτω θα την ξοδέψω για το δήμο μου’’.  Η γυναίκα μου τότε ήταν στα τελευταία της και θυμάμαι ότι μου έδωσε 50.000 ως χαρτζιλίκι για την προεκλογική μου εκστρατεία. ‘’Αν εκλεγείς δήμαρχος, θα σε κοιτάω από πάνω’’ μου είπε», λέει ο Μπουτάρης.
ΕΔΩ η ΖΩΖΩ στα νιατα της φυσαγε,,,,,,μπραβο ΔΗΜΑΡΧΕ τα σπας ΟΛΑ

Πηγή: http://myportal.gr/chartziliki-tis-athinas-ston-boutari-ke-avanta-tis-zozos/