4 Ιουλ 2017

Ποιος απειλείται από τη συνεργασία ΣΚΑΙ – STAR

…και πώς διαμορφώνεται ο τηλεοπτικός ανταγωνισμός
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η συνεργασία ΣΚΑΙ και STAR ανατρέπει τα δεδομένα στον τηλεοπτικό ανταγωνισμό, αφού η συμμαχία των δυο σταθμών δημιουργεί έναν παντοδύναμο τηλεοπτικό πόλο στην αγορά των ΜΜΕ…
με τεράστιο εκτόπισμα, σε ενημέρωση, ψυχαγωγία και διαφήμιση.
Η δύναμη του συγκεκριμένου πόλου είναι αυτονόητη και μένει να αποτυπωθεί στο μοίρασμα της διαφημιστικής πίττας… δεδομένου ότι οι δύο θα έχουν τεράστια περιθώρια ελιγμών, αλλά και ευνοϊκών συμφωνιών με τους πελάτες τους!
Επιπλέον η συμφωνία των δυο αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία, αν τη δει κανείς μέσα από το υφιστάμενο πλαίσιο του τηλεοπτικού ανταγωνισμού και φυσικά της αγοράς συνολικά.
Με άλλα λόγια η συμφωνία ΣΚΑΙ και STAR έρχεται σε μια στιγμή που ο ALPHA μοιάζει εξασθενισμένος, αντιμετωπίζοντας – σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οικονομικές δυσκολίες στην προσπάθειά του να «χτίσει» ένα νέο ανταγωνιστικό πρόγραμμα για την επόμενη σεζόν… Το MEGA είναι ανύπαρκτο, αλλά ακόμα κι αν «ξυπνήσει» λέγεται ότι θα αποτελέσει τον τρίτο εταίρο… Ενώ ο ΑΝΤ1 που στην ουσία είναι και ο βασικός «αντίπαλος» των δυο, διαθέτει όλες τις προϋποθέσεις (οικονομικές, τεχνικές κ.ά) για να σταθεί δυνατά και με αξιώσεις «απέναντι» στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στον τηλεοπτικό ανταγωνισμό. Βεβαίως το κανάλι του Θοδωρή Κυριακού θα πρέπει να επενδύσει μεγάλα ποσά για πρόγραμμα την επόμενη σεζόν και να επιδείξει την απαραίτητη αντοχή, ώστε να διεκδικήσει με επιτυχία το μερίδιο της διαφημιστικής πίττας που του αναλογεί.
Είναι όμως αυτονόητο ότι, τόσο ο ΑΝΤ1 όσο και ο ALPHA, ξεκινούν από μια δυσκολότερη αφετηρία, μιας και τα προγράμματα του ΣΚΑΙ είναι πλέον γνωστά και δοκιμασμένα στον τηλεοπτικό ανταγωνισμό, με αποτέλεσμα οι διαφημιστές να αισθάνονται μεγαλύτερη σιγουριά.
http://www.enimerosi24.gr