1 Αυγ 2017

Βριζει τις ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ...ΠΟΙΟΣ ..ο τοτε υπουργος που κρυβοταν στα παντελονια του ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ στο καναλι ..ΕΝΩ οι ΤΟΥΡΚΟΙ εκαναν αποβαση στα ΙΜΙΑ....

Αθλιότητα Παγκαλου του ανθρωπου που ήταν στον Πρετεντερη την βραδια που οι Τουρκοι για πρωτη φορα μετα το 1922 επιχειρησαν να καταλάβουν ελληνικο εδαφος ( Ιμια-Σημιτης).

Σε υβριστικές δηλώσεις κατά των ενόπλων Δυνάμεων προέβη ο Θ.Πάγκαλος, προσβάλλοντας το προσωπικό, κατά κύριο λόγο, που το χαρακτήρισε "Ικανό μόνο για παρελάσεις" επειδή δεν σβήνει, κατά την εκτίμησή του, πυρκαγιές και καταλήγει διατυπώνοντας την γελοία, ανάλογη της προσωπικότητάς του, εκτίμηση ότι «Είναι στρατός οπερέτας, ενώνω τις ευχές μου, τις προσευχές μου με τις δικές σας να μην μας δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσουμε το αξιόμαχό του».!
Αλήθεια τι και ποιον εξυπηρετεί ο Θ.Πάγκαλος; Γιατί ο Στρατός δεν είναι «του Π.Καμμένου» και του εκάστοτε ΥΕΘΑ αλλά υπερασπίζεται το Έθνος. 
Σε συνέντευξή του σε ραδιοφωνικό σταθμό, ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ υποστήριξε ότι «ο στρατός του κ. Καμμένου είναι ατσαλάκωτος, δεν πάει πουθενά, δεν πάει στους σεισμούς, δεν πάει στις πυρκαγιές, δεν πάει πουθενά που μπορεί να εκτεθεί» και συνέχισε:
«Κάνει μόνο παρελάσεις και παρουσιάσεις όπλων στον υπουργό».
«Είναι στρατός οπερέτας, ενώνω τις ευχές μου, τις προσευχές μου με τις δικές σας να μην μας δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσουμε το αξιόμαχό του» κατέληξε ο Θόδωρος Πάγκαλος.
«Τα Canadair δεν εμφανίστηκαν καθόλου. Τα ελικόπτερα εμφανίστηκαν με πάρα πολύ μεγάλη καθυστέρηση και μετά ένα σινούκ… Εν πάσει περιπτώσει ήταν πολύ περιορισμένη η βοήθεια που έδωσαν τα μέσα του στρατού ενώ κοντά στην Αθήνα έπρεπε να επιστρατευθούν όλα τα μέσα και εν πάσει περιπτώσει είναι δύο βήματα από την Αθήνα 40 χιλιόμετρα», είπε ο κ. Πάγκαλος.
«Αυτό που ήταν ακόμη πιο περίεργο ήταν η έλλειψη παρουσίας του στρατού».
Ο Θεόδωρος Πάγκαλος κατέληξε: «Και ενώνω τις ευχές μου, τις προσευχές μου με τις δικές σας να μην μας δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσουμε το αξιόμαχό του…».