22 Νοε 2017

Η επιχειρηματίας που έβρισε ο Καρανίκας: «Εκανα μόνο ένα σχόλιο και είδατε πώς απάντησε...»

 Ο Καρανίκας είχε αποκαλέσει την επιχειρηματία «τσόλι», «σίχαμα», «θηλαστικό της μπόχας» και «ξεπλυμένο φασιστάκι»

Τη δική της άποψη για τη διαδικτυακή επίθεση που δέχτηκε από τον σύμβουλο του πρωθυπουργού Νίκο Καρανίκα

διατύπωσε μέσω του ΘΕΜΑ 104,6 η επιχειρηματίας Κική Μαχαιρίδη. Πρόκειται για τη γυναίκα την οποία έβρισε με σκαιούς χαρακτηρισμούς ο κ. Καρανίκας επειδή του είπε μέσω Facebook ότι δεν είναι σωστό ημέρα εθνικού πένθους να πανηγυρίζει για το μέρισμα και να γράφει «προχωράμε». 
«Δεν τα έχω βάλει με τον κ. Καρανίκα. Εκανα απλώς ένα σχόλιο με κάτι που διαφωνούσα. Και αυτό ήταν το όλο θέμα. Ο κ. Καρανίκας έκανε μία ανάρτηση από την Αυγή με το σχόλιο "Προχωράμε" και έκανα ένα σχόλιο χωρίς να τον βρίσω. Μου απάντησε στις 17 Νοεμβρίου όχι την ίδια μέρα. Μου απάντησε όπως διαβάσατε στα μηνύματα. Τον ενόχλησε πιθανόν η διαφορετική μου άποψη, δεν συμφώνησε με την άποψή μου. Δεν είχαμε καμία επικοινωνία, του έστειλα μόνο την άποψή μου, εκείνη την ώρα δεν είχα καμία όρεξη ούτε διάλογο να ανοίξω, ούτε τίποτε. Του έγραψα ότι λυπάμαι πολύ στην Ελλάδα να θρηνούμε θύματα και εκείνος να μιλάει για μερίσματα και ότι τα λεφτά θα έπρεπε να πάνε στους πληγέντες. Και αυτός διαβάσατε τι μου έγραψε» δήλωσε σήμερα η κ. Μαχαιρίδη στην εκπομπή Πρωινή Φρουρά και τους δημοσιογράφους Γιάννη Μακρυγιάννη και Μάκη Πολλάτο. Η ίδια πάντως δήλωσε ότι θα συνεχίσει να εκφράζει στα social media τις απόψεις της, χωρίς να φοβηθεί τις επιθέσεις τύπου Καρανίκα...

Τι είχε γράψει ο Καρανίκας

Ο Καρανίκας είχε αποκαλέσει την επιχειρηματία «τσόλι», «σίχαμα», «θηλαστικό της μπόχας» και «ξεπλυμένο φασιστάκι» λέγοντας της «να πάει να γά ….» και όλα αυτά επειδή εκείνη τόλμησε να γράψει σχόλιο στον λογαριασμό του Νίκου Καρανίκα ασκώντας κριτική για την κυβερνητική πολιτική με αφορμή την απόφαση του Αλέξη Τσίπρα για την διανομή του μερίσματος στους ασθενέστερους.