21 Ιαν 2018

Φοιτήτρια «ξεμπροστιάζει» τον Αλέξις Σάντσες : «Μου έδωσε λεφτά για σεξ»


Ο Αλέξις Σάντσες είναι μια ανάσα από την ολοκλήρωση της μεταγραφής του στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, όμως λίγο πριν υπογράψει με την αγγλική ομάδα μια νεαρή φοιτήτρια τον έμπλεξε σε σκάνδαλο!
Η Πολίνα Σομπιεράσκα μιλώντας στην βρετανική εφημερίδα Sun έφερε στο φως της δημοσιότητας ένα ροζ σκάνδαλο που είναι μπλεγμένος ο Χιλιανός, τονίζοντας μάλιστα πως εκείνη δεν γνώριζε πως ο Αλέξις είχε δεσμό.
«Με είδε σε ένα μπαρ και μου έστειλε μήνυμα με έναν φίλο του ρωτώντας πόσα χρήματα θέλω για να κάνουμε σεξ. Δεν γνώριζα στην αρχή ποιος ήταν. Απάντησα για πλάκα 10.000 λίρες. Στην αρχή μού είπε ότι δίνει 500 λίρες, μετά ανέβασε την προσφορά στις 800 και τελικά μου έδωσε ο φίλος του 1.000 λίρες σε χαρτονομίσματα των 20 λιρών», ανέφερε η φοιτήτρια.
Στη συνέχεια μίλησε για την επίσκεψη στο σπίτι του: «Πήγα εκεί και άρχισε να κάνει στριπτίζ για πλάκα. Με αγκάλιασε και ήπιαμε σαμπάνια. Έφυγα τα ξημερώματα και μετά μου έστελνε μηνύματα για να ξαναβρεθούμε. Τον συνάντησα άλλες τέσσερις φορές μέσα σε πέντε μήνες».
Τελειώνοντας αποκάλυψε πως ολοκληρώθηκε η σχέση τους γιατί έμαθε πως έχει κοπέλα: «Μου έδωσε την εντύπωση πως είχαμε κάτι, αλλά ανακάλυψα πως είχε σχέση και έγινα έξαλλη. Πιστεύω πως είναι ένας μ@@@@ας. Νόμιζε ότι επειδή είναι διάσημος μπορεί να μη κοροϊδέψει. Δεν σεβάστηκε ούτε εμένα ούτε την κοπέλα του».
http://to10.gr