22 Φεβ 2018

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ "ΦΩΤΙΑ": Ο πρώην πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Διαιτητών Πάλης κατακεραυνώνει τη διοίκηση


Ο Κώστας Κανελλάκης, πρώην πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Διαιτητών Πάλης από το 2006 έως το 2009 και κατόπιν σύμβουλος τους προέδρου διαιτησίας από το 2010 έως το 2014, δίνει μεγάλο δικαστικό αγώνα τα τελευταία χρόνια για να...

σώσει το άθλημα της πάλης, που φθίνει χρόνο με τον χρόνο. Ο κος Κανελλάκης μίλησε αποκλειστικά στο tromaktiko και αποκαλύπτει με ονόματα και στοιχεία όσα δεν τόλμησε να πει κανείς έως σήμερα...

Ερ. Κύριε Κανελλάκη, πως βλέπετε την πορεία της πάλης μέχρι σήμερα;

Απ. Πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.

Ερ. Γιατί το λέτε αυτό;

Απ. Διότι από το 2010 το Σεπτέμβριο πού ανέλαβε τη διοίκηση ο Θάνος ξεκίνησε με σωστές ιδέες, στην πορεία όμως η εξουσία του φούσκωσε τα μυαλά και έχασε την μπάλα. Και την πληρώνει το άθλημα πού λειτουργεί πλέον μόνο με το μεράκι των προπονητών και των αθλητών, χωρίς καμιά βοήθεια από την ομοσπονδία!

Στο θέμα διαιτησίας πού είναι και νευραλγικό σημείο τα έκαναν ακόμα χειρότερα, την κατέστρεψαν ολοσχερώς. Έμεινε η ομοσπονδία με 14 διαιτητές και δεν μπορεί, δεν επαρκούν να καλύψουν αγώνες! Γιατί; Διότι είναι ανίκανοι και δολοπλόκοι...

Ερ. Δηλαδή δεν κάνει τίποτα σωστά η ομοσπονδία για την πάλη;

Απ. Πώς να κάνει το οτιδήποτε αφού έχει καταντήσει περιφερόμενος θίασος στα Δικαστήρια. Όλο το Δ.Σ. τρέχει στις δίκες του πρώην προέδρου "παραιτήθηκε για προσωπικούς λόγους". (γελάει) Εγώ γιατί δεν το πιστεύω αυτό;
Λοιπόν, εγώ νομίζω πως η ομοσπονδία πάσχει από ανίατη ανικανότητα σε ότι έχει να κάνει με τον αγωνιστικό τομέα, αλλά για τα οικονομικά θα μας πει το Ελεγκτικό Συνέδριο όποτε και αν μπει να ελέγξει τις καταγγελίες μου από τον... Μάιο του 2015!

Ερ. Απ΄ότι γνωρίζω, την περασμένη Παρασκευή είχατε δικαστήριο στο Κιλκίς με αντίδικους τον πρώην πρόεδρο της ομοσπονδίας, τον αντιπρόεδρο και έναν υπάλληλο.

Απ. Μάλιστα. Εκδικάστηκε μια μήνυση που είχα καταθέσει πριν 4 χρόνια! Στην μήνυση τους κατήγγειλα για απάτη, για πλαστογραφία κτλ. Και τελικά ο εισαγγελέας αυτές τις καταγγελίες τις έκανε υπεξαγωγή εγγράφων! Και δεν μου επέτρεψε να έχω δικηγόρο να μην μπορώ να παρουσιάσω τα στοιχεία που έχω, με αποτέλεσμα απλά και ωραία να μην υπάρξουν κατηγορίες. Δικάστηκαν για τα φύλλα αγώνων, που δεν παρουσίαζαν στην προανάκριση, τα οποία λοιπόν έφεραν μετά από 4 χρόνια στο δικαστήριο και είπαν εδώ είναι σε μια βαλίτσα και έτσι αθωώθηκαν (Στήνονται αγώνες στο ποδόσφαιρο;;;).
Δηλαδή μπήκα σε ένα μπαρ, ήπια, σκότωσα 2-3 άτομα, βίασα την σερβιτόρα, άνοιξα την ταμιακή, πήρα ότι είχε μέσα και έφυγα. Στην πορεία της έρευνας ο εισαγγελέας έβαλε αρχείο τις κακουργηματικές πράξεις μου, και ανακάλυψε πως φεύγοντας εγώ από το μπαρ έριξα ένα ποτήρι από την μπάρα και έσπασε. Και μετά 4 χρόνια με φώναξαν να δικαστώ μόνο για το ποτήρι, αλλά εγώ έβαλα κάποιους να φτιάξουν ένα σε φωτοτυπία, το παρουσίασα στο δικαστήριο και είπα δεν έσπασε τότε, το κράτησα 4 χρόνια έτσι για να σας το κάνω έκπληξη. Νάτο! Αθώος!

Ερ. Τώρα πού αθωώθηκαν θα μπορούν να σας μηνύσουν αυτοί;;

Απ. Δυστυχώς δεν πιστεύω πια σε θαύματα. Τους προκαλώ εδώ και 3 χρόνια δημόσια να με μηνύσουν αλλά τίποτε! Γνωρίζουν τι γνωρίζω και φυλάγονται. Ξέρετε πως αν θα είμαι κατηγορούμενος δεν μπορεί κανείς εισαγγελέας τότε να μην κάνει δεκτά τα στοιχεία πού έχω στα χέρια μου, και τότε θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος! Και κάποιοι «κύριοι» της διαιτησίας θα λογοδοτήσουν τότε...

Ερ. Τι εννοείτε για τους διαιτητές;

Απ. Έχουν καταθέσει ψέματα, έχουν βάλει και τις υπογραφές τους σε πλαστές καταστάσεις μεταγενέστερα! Άρα, είναι συμμέτοχοι στις πλαστογραφίες της ομοσπονδίας! Χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσε να περάσει η ομοσπονδία παράνομα σωματεία για να έχουν ψήφο στη γενική συνέλευση και να απαλλάξουν την διοίκηση από τα οικονομικά! Να, ορίστε άλλος ένας λόγος να με μηνύσουν. Θα το κάνουν; Και που να δείτε τα άλλα δικαστήρια πού θα σκάσουν σε λίγο, εκεί θα γίνει του κουτρούλη ο γάμος!
τρομακτικο