6 Φεβ 2018

Παρτε και αυτο εκει στην Ν.Δ...Σαλμάς για Novartis: Εχω καταθέσει ως μάρτυρας -Από εμένα έμαθε ο ΣΥΡΙΖΑ για την υπόθεση

ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ποσο δεμενα ειναι τα θεματα!!!Ο ΦΩΝΑΚΛΑΣ σας ειχε ενημερωσει εγκαιρα με αρκετα υπονοουμενα γιατι ετσι ΕΠΡΕΠΕ!!Για την εμπλοκή του ονόματός του στην υπόθεση Novartis,
μίλησε ο βουλευτής της ΝΔ και πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Mάριος Σαλμάς.
«Ο κ. Παπαγγελόπουλος, που....
είπε ότι είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο στην ιστορία της χώρας, το ίδιο είχε πει και ο κ. Κοντονής. Από πού το έμαθαν αυτοί ότι υπάρχει σκάνδαλο και έρευνα στην Αμερική; Πως ξεκίνησε στην Ελλάδα; Από τον Σαλμά το έμαθαν. Από εμένα το έμαθαν, εγώ είμαι ΝΔ, από εμένα έμαθαν ότι στην Αμερική διεξάγεται έρευνα για σκάνδαλο στην Ελλάδα. Άρα ο Σαλμάς είπε στην Ελλάδα για το σκάνδαλο Novartis», δήλωσε ο κ. Σαλμάς, μιλώντας στον «Real fm».
«Πως γίνεται να μην αναφέρομαι; Αφού έχω καταθέσει ως μάρτυρας για την υπόθεση», τόνισε.
«Στις 30 Μαϊου του 2017, ο κ. Σαράκης, δικηγόρος των μαρτύρων στην Αμερική, δήλωσε ότι ξέρω από τη δικογραφία ότι ο Σαλμάς ήταν ο υπ'αριθμόν ένα στόχος της Novartis».
«Μείωσα τον τζίρο της Novartis 30%. Κρατούσα τις τιμές κάτω από εκεί που έπρεπε, αυτό χάλαγε τη σούπα της Novartis σε 18 χώρες», επεσήμανε ο βουλευτής της ΝΔ.
«Υφίσταται σκάνδαλο τεράστιο, αλλά όχι με αυτές τις πολιτικές ουρές. Μένει να δούμε τη δικογραφία. Δεν έχει σχέση με τους μάρτυρες της Αμερικής, βρήκαν νέους μάρτυρες εδώ, κουκουλοφόρους προφανώς, που δεν ξέρει κανείς τα ονόματα τους. Καθόμουν στο ίδιο τραπέζι με τους δύο Έλληνες μάρτυρες που πήγαν στην Αμερική, δεν είχαν τέτοια ονόματα. Άρα είναι καινούργιοι μάρτυρες», συμπλήρωσε ο κ. Σαλμάς.
«Η εκτίμηση μου είναι ότι είναι ψευδομάρτυρες, δεν υπήρχαν όλα αυτά στην πρώτη υπόθεση, στην αμερικανική, αν το κατασκεύασαν οι εδώ αρχές, θα αποδειχθεί στην πορεία», σημείωσε κλείνοντας.