24 Μαρ 2018

«Γαλάζιος» δήμαρχος κατά Μητσοτάκη – Χατζηδάκη...



«Τρώω λάσπη από τον αντιπρόεδρο του κόμματός μου»...

«Πυρά» εσωκομματικά και… αυτοδιοικητικά στρέφει ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Βαγγέλης Λαμπάκης κατά της ηγεσίας της Νέας Δημοκρατίας, με αφορμή...


...τον πόλεμο που όπως τονίζει δέχεται από τον αντιπρόεδρο του κόμματος, Κωστή Χατζηδάκη, σχετικά με την καταγγελία της ΝΔ για τους «φωτογραφικούς» διαγωνισμούς των LED.

Σε συνέντευξή του σε τοπικό σταθμό, ο δήμαρχος που δεν έχει διστάσει και στο παρελθόν να αντιπαρατεθεί με την ηγεσία του κόμματός του, επιφυλάσσει ευθεία επίθεση εναντίον του Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος κατέθεσε ερώτηση προς τους υπουργούς Οικονομίας, Ανάπτυξης, Οικονομικών, Εσωτερικών και Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σχετικά με διαγωνισμούς για τους λαμπτήρες LED.

Κάτι τέτοιο, σύμφωνα με τον κ. Λαμπάκη, συνιστά πόλεμο στο πρόσωπό του, αφού όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «τρώω και λάσπη από τον αντιπρόεδρο του κόμματός μου. Δεν με ενδιαφέρουν τα κόμματα, ούτε και το δικό μου. Σέβομαι την ιδεολογία μου η οποία πρεσβεύεται και διακινείται μέσα από τη Νέα Δημοκρατία. Τους ανθρώπους όμως, όπου κι αν βρίσκονται, και στο δικό μου κόμμα, αυτούς τους σιχαίνομαι όταν δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντα του λαού. Τι συμφέροντα υπηρετεί ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, ξέχασα και πώς λέγεται;».

Ερωτώμενος μάλιστα σχετικά με ενδεχόμενη συνάντησή του με τον αρχηγό του κόμματος, Κυριάκο Μητσοτάκη, στο πλαίσιο του εορτασμού της επετείου της 25ης Μαρτίου, ο «γαλάζιος» δήμαρχος ξεκαθάρισε πως «όχι δεν θα συναντηθώ. Δεν ζήτησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνάντηση. Δεν πρόκειται να έχω συνάντηση μαζί του. Έχω αποδείξει ότι τους συναντάω όλους. Αν όμως κάποιος δεν ζητήσει συνάντηση, δεν θα συναντηθούμε. Απλά».

Πηγή: altsantiri.gr