14 Ιουν 2018

Απιστευτοι βερμπαλισμοι απο τον δηθεν... ΖΟΥΡΑΡΙ..Τάση προς εμετό..


Μία ακόμη αψυχολόγητη δήλωση του Ζουράρι. Τι ένιωσε όταν... 
άκουσε τον Αλ. Τσίπρα να λέει «Βόρεια Μακεδονία»:«Όταν είπε ο Τσίπρας στα ελληνικά "Βόρεια Μακεδονία",

άρχισα να έχω σπασμούς, ρίγος και τάση προς εμετό, όπως όταν μου είπαν τα αδέρφια μου ότι πέθανε η μητέρα μου».
Κατά τ' άλλα, ο βουλευτής των "Ανεξαρτήτων Ελλήνων" δεν στηρίζει την πρόταση μομφής της ΝΔ κατά της κυβέρνησης, για τους χειρισμούς της στο Σκοπιανό.

Εϊπε ότι η πρόταση δυσπιστίας που κατέθεσε η ΝΔ «έχει στοιχεία εξόχως προσβλητικά για την προσπάθεια που κάνουμε επί τρία χρόνια -εμβαλωματικώς, μπαλώματα κάναμε- να μειώσουμε, να αναχαιτίσουμε την κατρακύλα».

«Ενα πράγμα θα σας πω μόνο: ότι εγώ προέρχομαι προσωπικά -οι ΑΝΕΛ θα σας πουν τα δικά τους, εγώ είμαι συνεργαζόμενος- προέρχομαι από ένα επικό μείγμα: Κωνσταντινουπολίτης και Κρητομακεδών και αν χρειαστεί να ψηφίσω, δεν θα ψηφίσω τα ελάττωνα», πρόσθεσε...