20 Ιουλ 2018

Είμαι σύζυγος στρατιωτικού! Συγκλονιστική μαρτυρία για την “χακί” ζωή

Είμαι σύζυγος στρατιωτικού! Συγκλονιστική μαρτυρία για την “χακί” ζωή των στελεχών και των οικογενειών τους, με αφορμή τον αυτοπυροβολισμό του ΕΠΟΠ
 
Συγκλονίζει η Ι. Ζ. , σύζυγος στρατιωτικού όταν περιγράφει τη πώς είναι η ζωή της... στο πλάι ενός ανθρώπου που φοράει χακί. Μια μαρτυρία, που καλό θα ήταν να την κάνουν ευαγγέλιο εκεί στα γραφεία των Γενικών Επιτελείων για να καταλάβουν τα άγχη και τις αγωνίες του κόσμου.

“Είμαι σύζυγος στρατιωτικού με ανήλικα παιδιά, πτυχιούχος χωρίς δουλειά γιατί δεν με παίρνουν στην δουλειά μιας που είμαι σύζυγος στρατιωτικού και θα φύγω λόγω μετάθεσης…

Ένα έχω να πώ…έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέγονται!

Αν δεν ζήσεις τα ζόρια του στρατιωτικού δεν μπορείς να κρίνεις. 
Διαβάστε όλη την επιστολή στο