12 Αυγ 2018

Το αγαπαει το τζοβενο....«Όλα είναι...» - Νέο επεισόδιο στο σίριαλ Λυκουρέζου - Καλογρίδη

Τα τελευταία 24ωρα υπήρξαν πολλά δημοσιεύματα που τόνισαν ότι η Νατάσα Καλογρίδη και ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος δεν είναι πια μαζί; Τι απαντάει η ίδια σε αυτά και γιατί τελικά δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. 

Μάλιστα, φήμες αναφέρουν πως η σχέση του γνωστού ποινικολόγου με την ηθοποιό κλονίστηκε, εξαιτίας έντονων καυγάδων.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε η ίδια στο Star:«Όλα είναι αναληθή. Σας ευχαριστώ πολύ»!

H γνωριμία
Η γνωριμία της Νατάσας Καλογρίδη και του Αλέξανδρου Λυκουρέζου ξεκίνησε από τον κοινό τους φίλο, Νίκο Κοκλώνη.
Το Πάσχα, η Νατάσα Καλογρίδη και ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος βρέθηκαν μαζί στις Μαλδίβες. Μέχρι τότε ούτε η Νατάσα Καλογρίδη, ούτε ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος είχαν απαντήσει σε τηλέφωνα δημοσιογράφων κάνοντας την όποια δήλωση για τη σχέση τους και δεν είχαν μιλήσει σε κάμερες γι’ αυτήν.
Τη σχέση του Αλέξανδρου Λυκουρέζου με την Νατάσα Καλογρίδη έχει στηρίξει και η κόρη του γνωστού ποινικολόγου, Μαρία Ελένη.
Σε δηλώσεις της πριν από λίγους μήνες στην εκπομπή το «Πρωινό” είχε πει μεταξύ άλλων:
«Καλά κάνει και συνεχίζει τη ζωή του ο πατέρας μου με τη Νατάσα. Όλον αυτό τον καιρό ήταν χάλια. Με έπαιρνε κάθε μέρα τηλέφωνο και δεν ήταν καλά. Τον έβλεπα και μ’ έπιανε η ψυχή μου. Όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Για κάποιο λόγο εμφανίστηκε στη ζωή του η Νατάσα. Εγώ χαίρομαι που ο πατέρας μου είναι καλά… Είναι καλά; Είναι ευτυχισμένος; Είναι ήρεμος; Γελάει πάλι; Εμένα αυτό με ενδιαφέρει… Αν μπορεί η Νατάσα να τον προσέχει, να του δίνει μια γλυκύτητα και μια χαρά, καλά είναι και είναι μαζί του… ».
neaselida.gr