5 Ιαν 2013

Η Βάνα…για τους έρωτες και τα πάθη της ζωής της

Δόξες και μεγαλεία, ίντριγκες, καταστροφές, προδοσίες και έρωτες που την έριξαν….στα πατώματα, όλα μαζί σε ένα εκρηκτικό μείγμα ζωής ξεδιπλώνονται στο «βιβλίο-φωτιά» της ηθοποιού Βάνα Μπάρμπα, που έρχεται τον Μάρτιο στα βιβλιοπωλεία. Μια 16χρονη έφηβη που έρχεται στην....
πρωτεύουσα, βρίσκεται εν μια νυκτί στα καλλιστεία και στέφεται «Μις Ελλάς», φτάνει το 1991 με τη συμμετοχή της στο «Mediterraneo» να «μοιράζεται» Όσκαρ Καλύτερης Ξένης Ταινίας, ενώ την ίδια περίοδο η μεσογειακή χυμώδης ομορφιά της, κάνει πολιτικούς, επιχειρηματίες, ακόμη και γαλαζοαίματους…να πέφτουν στα πόδια της!



Μια ζωή-μύθος η οποία καταλήγει με τη γέννηση της κόρης της Θεοδώρας-Φαίδρας, που ολοκλήρωσε τον κύκλο της, όπως λέει η ίδια. «Δεν είναι αυτοβιογραφία. Εγώ το λέω οδοιπορικό ζωής από τα Γιάννενα μέχρι την Αθήνα. Περιγράφει τη ζωή ενός παιδιού που έρχεται από την επαρχία και φτιάχνει ένα πλάνο πορείας ξεκινώντας από την Ελλάδα και φτάνοντας μέχρι το Χόλιγουντ. Ζούσα το όνειρο και είχα μουδιάσει», λέει στο Έθνος της Κυριακής η ηθοποιός.



Αυτή τη στιγμή η Βάνα Μπάρμπα βρίσκεται στην αναζήτηση τίτλου για το βιβλίο της ενώ επισημαίνει πως: «Το βιβλίο είναι αφιερωμένο στην κόρη μου, το κάνω για το παιδί μου, για να μπορεί να έχει κάτι από εμένα καθώς και για να δει πως εξελίχθηκε η ζωή μου μέχρι να έρθει εκείνη». Και συμπληρώνει «Όμως αυτό που θέλω να μείνει αφορά όλα τα νέα κορίτσια. Πρέπει να γνωρίζουν, πριν ξεκινήσουν την πορεία τους, ότι ο δρόμος της καλλιτεχνίας δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Πίσω από τα λαμπερά φώτα κρύβονται παγίδες».



Η ηθοποιός μιλώντας στο Έθνος της Κυριακής αναφέρει πως «στις σελίδες του δεν ωραιοποιώ τίποτα. Αντιθέτως λέω μόνο αυτά που έζησα, με αληθινά πέρα ως πέρα γεγονότα. Μιλάω για τη δουλειά μου και όχι για τις ίντριγκες. Το βιβλίο περιέχει τα πάντα και όλη την αλήθεια. Είμαι εγώ 100%. Δεν ακολουθώ το δρόμο της ματαιοδοξίας». Ξεκαθαρίζοντας πως «φυσικά και αναφέρομαι εκτενώς στους έρωτες που έζησα, αλλά όχι στον αριθμό τους, παρά μόνο στην ουσία. Το πόσους ερωτεύθηκε κανείς δεν έχει για μένα καμία σημασία. Η δύναμη του πάθους μετράει και αυτή βγαίνει».



Μένει λοιπόν να δούμε τι ακριβώς γράφει η Βάνα Μπάρμπα για όλα αυτά στο βιβλίο που θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο στα βιβλιοπωλεία.

ΠΗΓΗ: Eθνος της Κυριακής