17 Φεβ 2013

ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ηθοποιός παραδέχεται: «Δεν είχα ποτέ γυναίκες φίλες»

Αναμφισβήτητα θεωρείται το απόλυτο θηλυκό και η εξωτερική της εικόνα «αναστατώνει» τον ανδρικό πληθυσμό.
Και μπορεί στο ερωτικό κομμάτι να της δόθηκαν πολλά, στο οικογενειακό και φιλικό όμως δεν είναι καθόλου ικανοποιημένη.
Ο λόγος για την....
Βάνα Μπάρμπα που μιλώντας στην εκπομπή  του ΣΚΑΪ «JΟΥ» εκτός των άλλων εξομολογήθηκε ότι δεν έχει φίλους αλλά γνωστούς. «Δεν μου έμειναν φίλοι. Γενικά έχω πολλούς γνωστούς, δεν έχω φίλους. Δεν πίστευα ποτέ στη φίλια, είχα πολλούς γνωστούς που θέλανε να είναι κοντά μου αλλά δεν μπέρδεψα ποτέ την έννοια της φιλίας με την παρέα» ανέφερε αρχικά η ηθοποιός.
Σε ερώτημα για του μιλάει όταν της συμβαίνει κάτι σοβαρό απαντά: «Πλέον σε κανέναν, έχω δύο ανθρώπους που αγαπώ πολύ και με αυτούς μιλάω. Γυναίκες φίλες δεν είχα ποτέ και δυστυχώς έχω χάσει και την εμπιστοσύνη μου στους ανθρώπους. Μου δόθηκαν πολλά στο κομμάτι του έρωτα αλλά μου πήραν πολλά στο κομμάτι της οικογένεια και της φιλίας».

ΠΗΓΗ: radar.gr