7 Φεβ 2013

Η κόρη του υπουργού που την αντιπαθούσαν όλοι

Η Ανθή Σαλαγκούδη, κόρη του πρώην υφυπουργού της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννη Σαλαγκούδη και ενεργό μέλος της ΟΝΝΕΔ, που προσελήφθη «ουρανοκατέβατη» στη Δημόσια Τηλεόραση το καλοκαίρι, καταγγέλλει τους συναδέλφους της, πως δεν της μιλούσαν στην αρχή....


«Βίωσα μια καχυποψία εκ μέρους συναδέλφων. Αυτό μπορώ να σας το πω με σιγουριά. Δεν βίωσα συναδελφική αλληλεγγύη από μερίδα ανθρώπων. Υπήρχαν περίοδοι που περνούσα από το διάδρομο της ΕΡΤ και δε μου μιλούσε κανείς» δήλωσε στο περιοδικό Εγώ Weekly.

Η Σαλαγκούδη δεν είναι η πρώτη φορά, που εργάζεται στο Δημόσιο, αφού από το 2006 έως το 2008 εργάστηκε στην εκπομπή «Πρώτη Γραμμή» της ΝΕΤ και από το 2008 έως τον Ιούνιο του 2010 εργάστηκε ως δημοσιογράφος στον τομέα ενημέρωσης της ΕΡΤ3.

«Έκλαψα και στεναχωρήθηκα πολύ. Είμαι επίμονη όμως και πεισματάρα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση απλώς έπρεπε να επιστρατεύσω μεγάλες δόσεις υπομονής» συνέχισε, δείχνοντας το μεγαλείο της ψυχής της.

Επίσης, «Με στεναχώρησε καταρχήν ότι γράφονταν πράγματα ανήκουστα που δεν είχαν σχέση με την αλήθεια. Αυτό με εξοργίζει. Στενοχωρήθηκα με το ότι έβαλαν μέσα σ’ αυτό και την οικογένειά μου. Έκαναν κριτική, λόγω του ονόματός μου».

Πάντως τώρα το κλίμα είναι καλύτερο για εκείνη, λέει, ίσως επειδή σιγά – σιγά απολύονται οι συμβασιούχοι και της ανοίγουν τον δρόμο για μια λαμπρή καριέρα.

Πηγή: zougla