18 Φεβ 2013

«Δεν μπορώ να πάω με κάποιον για σεξ μόνο. Δεν ήμουν ποτέ πεταχτούλα», δηλώνει η Μιμή Ντενίση

Για την προσωπική της ζωή και την υιοθεσία της κόρης της, Μαριτίνας, μίλησε η Μιμή Ντενίση σε τηλεοπτική της εμφάνιση.

«Δεν μπορώ να πάω με κάποιον για σεξ μόνο. Δεν ήμουν ποτέ έτσι εγώ. Τη σκέψη μπορεί να την έκανα, αλλά πάντα κάτι γινόταν και γινόταν δεσμός μετά. Δεν ήμουν ποτέ πολύ σέξι και...
πολύ πεταχτούλα για να με δει ο άλλος ως περιπέτεια. Υπήρχαν πολύ καλύτερες από μένα σε αυτό. Πάντα με έβλεπαν σαν τη σοβαρή, όχι πως είμαι βέβαια. Έχω σοβαρό πρόσωπο, αλλά δεν είμαι καθόλου σοβαρή μέσα μου. Ο Βουτσάς μού είπε πει κάποτε «Εσύ νομίζεις πως είσαι η Ειρήνη Παππά, ενώ είσαι η Ρένα Βλαχοπούλου»». Αυτό δήλωσε η Μιμή Ντενίση στο Βράδυ.

Προσθέτοντας, σχετικά με την υιοθεσία της κόρης της, Μαριτίνας: «Δεν ήμουν ο τύπος της γυναίκας που θέλει να αποκτήσει παιδί με τον οποιοδήποτε. Έφυγε το θέμα το παιδιού από το μυαλό μου κάποια στιγμή. Μετά ήρθαν έτσι τα πράγματα και ήταν καρμικό, έπρεπε να συναντήσω τη Μαριτίνα. Εμένα είναι το παιδί μου, νομίζω πως την έχω γεννήσει. (…) Της έχω εξηγήσει ότι η υιοθεσία είναι το πιο ιερό πράγμα στον κόσμο. Εξάλλου της έχω πει πόσο εύκολο είναι να μείνει μια γυναίκα έγκυος και να είναι τελείως ανίκανη για να γίνει μαμά. Εγώ είμαι καλή μαμά!»

Πηγή: iefimerida