6 Φεβ 2013

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΙΚΑ Ρ.ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΙΑ ΤΟΥ!



(Γράφει ο Θ.Κάππος, Διευθυντής
super tv & συνεργάτης, εφημερίδας
Πρώτο Θέμα)
Είναι γνωστό σε όλους πως ο πρώην υπουργός και νυν διοικητής του ΙΚΑ Ρ.Σπυρόπουλους είναι οινοπαραγωγός . Με την ιδιότητα μου ως δημοσιογράφος γνωρίζω πολύ καλά πως..... στα αμπέλια του απασχολεί ανασφάλιστους πακιστανούς όπου εργάζονται 12 ώρες ημερησίως για ένα κομμάτι ψωμί... Αυτός λοιπόν στέλνει να ελέγξουν στα κανάλια μου SUPER TV & ACHAIA καθώς και στην εφημερίδα μου με την επωνυμία  ‘ΣΗΜΕΡΑ’ τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, του ΙΚΑ για να δουν τι χρέη από εισφορές έχω και αν στους υπάρχον εργαζομένους μου είμαι συνεπής.  Δεν πρόκειται να δεχτώ κανέναν έλεγχο από τις υπηρεσίες που ελέγχει ο τέως αποτυχημένος βουλευτής Αρκαδίας και νυν διοικητής ΙΚΑ Ρ.Σπυρόπουλος, αφού γνωρίζω πως και αυτός δεν είναι συνεπής. Σε προηγούμενο άρθρο μου δήλωσα κατηγορηματικά πως αν δεν μου δώσουν κρατική διαφήμιση δεν πρόκειται να πληρώσω ούτε 1 ευρώ στο δημόσιο.

Θ.Κάππος
Διευθυντής super tv
Συνεργάτης εφημερίδας
 ‘Πρώτο Θέμα’
 http://dimotikosafari.blogspot.gr/2013/02/blog-post_5490.html