22 Φεβ 2013

ΜΕ ΚΩΔΙΚΟΥΣ – ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΕΣ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΟΙ ΛΗΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ


kodikoi«ΜΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ» ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ
Νέα ευρήματα για τη δράση των τεσσάρων συλληφθέντων για τις ληστείες στο Βελβεντό Κοζάνης εντόπισε η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία στο ...
«κρησφύγετο» στα Τουρκοβούνια. Εκεί, οι άνδρες της Αντιτρομοκρατικής βρήκαν ιδιόχειρες σημειώσεις, στις οποίες ήταν καταγεγραμμένες οι κωδικοποιημένες εκφράσεις που χρησιμοποιούσαν. Οι συλληφθέντες και κατηγορούμενοι για συμμετοχή στην τρομοκρατική οργάνωση «Συνομωσία Πυρήνων της Φωτιάς» φοβόντουσαν ότι τα τηλέφωνά τους παρακολουθούνταν κι έτσι μιλούσαν μεταξύ τους με «κωδικούς».
Συγκεκριμένα:
-«Η γάτα με γρατζούνισε πολύ»: Ενεργοποιώ τους φίλους μου με τη σειρά που είπαμε
-«Ο Βασίλης έπαιξε τουρνουά πόκερ σε ένα φίλο του και χιοστός, όπου Χ ο φίλος, με την αριθμητική σειρά που έχει προσυνεννοηθεί δηλαδή πρώτος ο τάδε, δεύτερος κάποιος άλλος, τρίτος ένας άλλος και λοιπά»: Για να ξέρεις ποιον φίλο μου θα βρεις
-Όταν κάποιος απαντήσει «η γάτα έχει γίνει πολύ επιθετική»: Σημαίνει ότι θα έχεις κανονίσει με τον φίλο μου
-«Μου έπεσαν τα ρούχα από το μπαλκόνι»: Σε δύο μέρες, δηλαδή αν το γράψει Δευτέρα, σημαίνει Τετάρτη και στις 18:00 ώρα θα είμαι στα σκαλάκια που θα με περιμένει ραδιοταξί. - «Η γάτα με γρατσούνισε πολύ»: Ενεργοποιώ τους φίλους μου με τη σειρά που είπαμε.
Στο μεταξύ, όσο προχωρούν οι έρευνες της Αστυνομίας, εντύπωση προκαλεί ο μεγάλος αριθμός των κρησφύγετων στην Αθήνα αλλά και σε άλλες πόλεις, γεγονός που προϋποθέτει χρηματικά ποσά, που όπως όλα δείχνουν, προέρχονταν από ληστείες.
μακελειο