13 Φεβ 2013

Απλώς ... Αηδία


Σοφία βούλτεψηΑυτή που κατονόμαζε τους πολιτικούς που προσέφυγαν στο  ΔΝΤ ως “προδότες” έρχεται σήμερα να υπερασπιστεί το μνημόνιο με νύχια και με δόντια. Δεν μας κάνει εντύπωση αυτό, γνωρίζουμε τι κάνει η προοπτική μάσας και αρπαχτής. Μόλις κατέβηκε ...υποψήφια με το κόμμα το οποίο έβριζε άλλαξε στάση και τώρα μας λέει: “Εγώ ήμουν υπέρ του να πτωχεύσει η χώρα το 2010, αλλά τώρα έχουμε πάρει τόσες δόσεις, είναι κρίμα να πάει η προσπάθεια χαμένη” Μετάφραση:...
“Εγώ που ήμουν εκτός πολιτικής τότε και έβλεπα τα πράγματα σαν πολίτης, έλεγα το αυτονόητο, οτι προτεραιότητα έχουν οι πολίτες και όχι οι τραπεζίτες. Τώρα που έχω την θεσούλα μου και τα λούσα μου, σας λέω οτι αφού φάγαμε το αγγούρι ως εδώ, είναι κρίμα να μην το χώσουμε μέχρι το τέλος στο λαρύγγι του Ελληνικού λαού…”  Σωστός; http://anti-ntp.net