25 Μαρ 2013

ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ... ΛΟΓΩ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ Επιχειρηματίας περιμένει δυο χρόνια να πέσουν τα... μποφόρ για να πάρει άδεια λειτουργίας

Ο Γολγοθάς που επί 800 περίπου ημέρες ζει ένας επιχειρηματίας στους Οθωνούς, ένα νησάκι πάνω από την Κέρκυρα, δεν έχει προηγούμενο.
 
Πριν από δυο χρόνια επέστρεψε στην... ιδιαίτερη πατρίδα του και μετέτρεψε το πατρικό του σπίτι σε καφενείο. Όμως οι αρχές δεν του δίνουν άδεια. Όχι γιατί δεν την δικαιούται, αλλά γιατί δεν έχουν ακόμη βρει χρόνο... να πάνε για έλεγχο.

Το θέμα αποκάλυψε το newpost πριν από λίγες μέρες.

Τότε, και μετά από παρέμβαση στον αντιπεριφερειάρχη Κέρκυρας Χρήστο – Ηρακλή Σκούρτη, λάβαμε την αποστομωτική απάντηση: «Ρώτησα τους υπαλλήλους της υγειονομικής υπηρεσίας και μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να πάνε. Τους μαλώσαμε όμως κι εγώ και ο προϊστάμενος. Σας υπόσχομαι μέχρι το τέλος της βδομάδας το ζήτημα θα έχει λυθεί».
 
Μια βδομάδα παράταση... ελέω  μποφόρ

Το ζήτημα τελικά δεν λύθηκε, καθώς την περασμένη Παρασκευή το Πορθμείο Ηγουμενίτσας έκλεισε και όλα τα δρομολόγια ακυρώθηκαν λόγω των ισχυρών ανέμων.

Όμως είναι αποκαλυπτική η συνομιλία που μετέφερε στο newpost ο επιχειρηματίας Αλέξανδρος Κασσίμης:  

«Μου τηλεφώνησε στην αρχή της εβδομάδας ο αντιπεριφερειάρχης και μου είπε ότι κακώς απευθύνθηκα στους δημοσιογράφους και μπορούσαμε να το λύσουμε μόνοι μας το ζήτημα. Βέβαια εγώ δύο χρόνια έχω στείλει παντού επιστολές διαμαρτυρίας, από τον περιφερειάρχη μέχρι και τον πρωθυπουργό.

Δεν έχει γίνει τίποτα. Τελικά μου είπαν πως θα έρχονταν την Παρασκευή. Αλλά την Παρασκευή το πρωί τηλεφώνησαν και με ενημέρωσαν ότι λόγω κακοκαιρίας δεν μπορούν να ταξιδέψουν μέχρι τους Οθωνούς και θα έρθουν την ερχόμενη εβδομάδα».

http://newpost.gr
Ντίνα Καραμάνου