1 Μαρ 2013

Συμβαίνει στην Ελλάδα: Όλοι περιμένουν να μάθουν από τη Σία Κοσιώνη για το μέλλον τους

Που και που χαζεύω βιντεάκια στο youtube. Βρήκα λοιπόν ένα ενδιαφέρον απόσπασμα από μία λίγο παλαιότερη συνέντευξη της πανέμορφης δημοσιογράφου του ΣΚΑΙ Σίας Κοσιώνη, η οποία ανέλυε (λέμε τώρα) με βαθυστόχαστο τρόπο (λέμε τώρα) και με ύφος αλα BBC τον τρόπο που...
χειρίζονται τα media την κρίση στην Ελλάδα. 

Και ξαφνικά μου έρχεται το τσιμεντόλιθο στο κεφάλι ακούγοντάς την να λέει "Απέναντι μου έχω ένα κόσμο, ο οποίος έχει καρφωμένο το βλέμμα του και περιμένει να ακούσει από εμένα για τη ζωή του, για το αύριό του, το δικό του, του παιδιού του ...". 

Λοιπόν είμαι βέβαιος πια: Δεν μας σώζει τίποτα
Δείτε το απόσπασμα που ακολουθεί. Τα συμπεράσματα εναπόκεινται στην κρίση του ελληνικού λαού. 
 .http://www.periodista.gr