18 Μαρ 2013

Η Δούκισσα Νομικού απαντά σε όσα ακούστηκαν για τον χωρισμό της από τον Χρήστο Χολίδη & την εγκυμοσύνη

Η Δούκισσα Νομικού απάντησε στις φήμες..
χωρισμού από τον Χρήστο Χολίδη, στο ενδεχόμενο μιας απρόσμενης εγκυμοσύνης και μίλησε για τη συνεργασία της με τον Θέμο και τον Βαγγέλη Περρή στην εκπομπή «Μες την καλή χαρά».

Όταν η Δούκισσα ρωτήθηκε κατά ...
πόσο την ενοχλούν όλα αυτά που ακούγονται για τη σχέση της η ίδια απάντησε:

«Δεν μου έχουν φερθεί άσχημα οι δημοσιογράφοι ούτε έχουν πει για μένα κάτι φοβερό. Τώρα όταν ακούς ότι χωρίζεις ενώ δεν χωρίζεις, ότι είσαι έγκυος ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Δεν με ενοχλεί. Δεν μου τη σπάει όταν λένε ότι χωρίζω. Τί κακό μπορεί να μου κάνουν δηλαδή αν πουν ότι χωρίζω.

Η οικογένειά μου και οι φίλοι μου ξέρουν ότι είμαι καλά. Γελάω πολλές φορές όταν τα διαβάζω. Γιατί όταν σε παίρνει δημοσιογράφος και σε ρωτάει, χώρισες; Λες Όχι και γράφει ότι χώρισες… Ε! τι να κάνω γελάω.

Πάντως είναι ένας φαύλος κύκλος να απαντάς και να μιλάς για την προσωπική σου ζωή, γιατί τότε αναγκάζεσαι να βγαίνεις και να διαψεύδεις πράγματα που γράφονται και όλο αυτό είναι φαύλος κύκλος.

Δεν θα έκανα κοινή φωτογράφηση με τον Χρήστο Χολίδη. Έκανα πρόσφατα μία με την μητέρα μου που ήταν και πολύ ωραία. Δεν βρίσκω το λόγο, δεν είμαστε και παντρεμένοι. Δεν είμαι προετοιμασμένη για ένα παιδί και δεν θα μου τύχαινε.

Τα παιδιά δεν τυχαίνουν έτσι απλά. Προσέχεις και δεν τυχαίνουν».
tsantiri