17 Μαρ 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Καρναβάλι


- Τοτό, λέει ο μπαμπάς, πήγαινε και αγόρασέ μου μία στολή για το καρναβάλι.
- Τι στολή θες, μπαμπά;
- Πάρε μου ένα φύλλο, να ντυθώ Αδάμ.
Πάει ο Τοτός στο μαγαζί με τα αποκριάτικα, και του δίνουν ένα φύλλο και το πηγαίνει στον πατέρα του....
- Ρε Τοτό, αυτό το φύλλο είναι μικρό. Πήγαινε πάρε μου ένα μεγαλύτερο.
Ξαναπάει ο Τοτός στο μαγαζί και λέει:
- Αυτό το φύλλο είναι πολύ μικρό για τον πατέρα μου.
Του δίνουν ένα άλλο και ξαναπάει στο σπίτι, αλλά πάλι μικρό ήταν και τον ξαναστέλνει ο πατέρας του στο μαγαζί να του το αλλάξουνε.
Αυτό ξαναγίνεται κάμποσες φορές.
Ο μαγαζάτορας αρχίζει να αγανακτεί, οπότε όταν τον βλέπει να έρχεται ακόμα μια φορά για να ζητήσει μεγαλύτερο, του λέει:
- Παιδί μου, δεν έχω μεγαλύτερο φύλλο. Πες όμως στον μπαμπά σου να βάλει την π**τσα του στο στόμα του, και τα αρχίδια στην πλάτη, και να ντυθεί δύτης!
http://asteiakia.gr/anekdota/karnabali