Φέτελ, Γουέμπερ και Χάμιλτον οι τρεις πρώτοι, με την Red Bull να κάνει το πρώτο 1-2 της χρονιάς.
Η ημέρα των…εμφυλίων πολέμων, τόσο σε Mercedes όσο και σε Red Bull. O αγώνας σημαδεύτηκε από την εκπληκτική μάχη Φέτελ - Γουέμπερ που μάλλον θα έχει συνέχεια και πίσω από τις κλειστές πόρτες της Red Bull.
Το ίδιο και αυτή των Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον, όπου η Mercedes δεν επέτρεψε στον πρώτο να επιχειρήσει να περάσει τον team mate του, παρόλο που από τον ασύρματο ο Ρόσμπεργκ ανέφερε στην ομάδα πως κινείται αρκετά ταχύτερα.
Ας δούμε όμως τι έγινε από το πρωί. H βροχή, λίγο πριν την εκκίνηση ανέτρεψε πλήρως τα σχέδια των ομάδων και πρόσθεσε έντονο προβληματισμό για το τι λάστιχα θα φορούσαν τα μονοθέσια στην εκκίνηση: Βρόχινα ή στεγνά; Παράλληλα, προβλήματα προέκυψαν και στη διάρκεια του αναγνωριστικού γύρου όπου κάποιοι οδηγοί έπεσαν στην… παγίδα του βρεγμένου με αποτέλεσμα να έχουν μικροεξόδους, με κυριότερη αυτήν του Μπότας που κατέστρεψε την εμπρός αεροτομή του. Παράλληλα (κάτι που δεν είχε σχέση με τον καιρό) η Williams άλλαξε κινητήρα στο μονοθέσιο του Μαλντονάτο, χωρίς ποινή, καθώς εντοπίστηκε πρόβλημα.
Δέκα λεπτά πριν την εκκίνηση, οι οργανωτές προβληματίζονταν αν αυτή θα γίνει κανονικά ή με τη βοήθεια του safety car (εν κινήσει δηλαδή). Το πρόβλημα ήταν πως η πίστα δεν ήταν σε… ομοιόμορφη κατάσταση. Αλλού δηλαδή υπήρχε πολύ νερό και σε άλλα σημεία σημαντικά λιγότερο. Τελικά αποφασίστηκε να ακολουθηθεί η κανονική εκκίνηση.
Στην εκκίνηση ο Φερνάντο Αλόνσο που εκκινούσε τρίτος πέρασε γρήγορα τον team mate του Φελίπε Μάσα και στην πρώτη στροφή βρέθηκε πίσω από τον Φέτελ. Οι όποιες ελπίδες του όμως για την διεκδίκηση της νίκης τελείωσαν λίγες στροφές πιο κάτω στον πρώτο γύρο, όταν ακούμπησε τον πίσω τροχό του μονοθεσίου του Φέτελ και έσπασε την εμπρός πτέρυγα της Ferrari, με αποτέλεσμα λίγο μετά να εγκαταλείψει οριστικά τον αγώνα.
Πλησιάζοντας στους τελευταίους γύρους του αγώνα στην πίστα είχαμε δυο εμφύλιες μονομαχίες. Φέτελ και Γουέμπερ πάλευαν για την πρώτη θέση και οι Χάμιλτον-Ρόσμπεργκ για το τρίτο σκαλί του βάθρου. Στην πρώτη περίπτωση επικράτησε ο Φέτελ που πήρε την πρώτη του φετινή νίκη, ενώ στη δεύτερη, η Mercedes δεν επέτρεψε στον Ρόσμπεργκ να προσπαθήσει να περάσει τον Χάμιλτον.
Στις πιο πίσω θέσεις ο Γκροζιάν της Lotus τερμάτισε στην 5η θέση, ακολουθούμενος από τον Μάσα της Ferrari που δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι εκκινούσε από την δεύτερη θέση και έμεινε πίσω από τους πρώτους γύρους του αγώνα. Στην 7η θέση τερμάτισε ο Κίμι Ράικονεν, με τους Πέρεζ, Χούλκενμπεργκ και Βερνιέ να ολοκληρώνουν την πρώτη δεκάδα.
Δείτε αναλυτικά την εξέλιξη του αγώνα στο drive.gr